Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 677 ggr
fluffyrat
9/13/15, 11:31 AM

Vill inte kissa på rätt ställe ibland

Så jag har nyligen bytt ut min hamsters toa, till en exakt likadana, för att den förra var väldigt snuskig och det gick inte att ta bort det. Men nu vill hon inte alltid kissa på nya toan, ibland gör hon det och ibland så fyller hon den med hamstermat istället 😛inga jätte problem men varför fyller hon dem med hamstermat? 😐

//Fluffyrat Gris

Annons:
Ellys
9/13/15, 11:34 AM
#1

Så gör hamstrar, dem är lite knasiga ibland 🤪 Tycker att det är en bra plats antar jag

fluffyrat
9/13/15, 11:35 AM
#2

#1 hehe mjo, hamstrar är lite speciella, tur för dem att de är så söta😃

//Fluffyrat Gris

Ellys
9/13/15, 11:37 AM
#3

Min lade också maten i toan (allt var nystädat som tur var) men efter en natt var allt flyttat igen!

fluffyrat
9/13/15, 11:39 AM
#4

#3 Haha! Min hamster brukar inte flytta på maten så mycket (förutom till toan), men hon möblerar om i buren varje natt, ibland ligger huset upp och ned 😛

//Fluffyrat Gris

Ellys
9/13/15, 11:42 AM
#5

#4 Ibland hittar jag inte ens toan haha! Då ligger den typ nästan helt nergrävd. Förra veckan när vi skulle städa buren till dvärgarna hittade vi en sten som låg på burbottnen under allt spån! 😃

fluffyrat
9/13/15, 12:10 PM
#6

#5 hahahaha 😎

//Fluffyrat Gris

Annons:
Manda02
9/13/15, 4:43 PM
#7

Min hamster har en sån tugg-tandborste och just denna tandborsten var hon förälskad i. Hon brukar inte tugga på sina tandborstar men denna är det bara en liten stump kvar på. Sen är inte heller ovanligt att jag hittar den i toan haha! Men mat har jag nog aldrig sett i toan utan bara den där tandborsten! :D Min hamster kissar bara i toan också om jag har chincilla Sand där i. Sen så brukar ju hamstrar kissa där dom kissade innan så dom har ju sitt "ställe" Hon kanske tycker det är ovant att det inte luktar som hennes ställe längre? IDK :D

annlen68
9/13/15, 4:58 PM
#8

En del hamstrar är riktiga vanedjur :) Vår förra hamster var en sån. Vi skulle byta ut hennes hörntoa mot en större och bättre toa/sandbad (en ungsform i glas från ikea). Den ville hon dock inte kissa i, så vi fick byta tillbaka till hörntoan igen :)

Upp till toppen
Annons: