Annons:
Etiketthamster
Läst 1333 ggr
Bellie
2015-08-01 16:47

Eran hamster och dess personlighet

Hej!

Jag undrar hur era hamstrar ser ut och deras personligheter. 

Lägg ut en bild med en text om hur din hamster är här :)

Jag är nyfiken bara :'D

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

  • Redigerat 2021-05-29 15:31 av Herveaux
Annons:
hansterspyro
2015-08-01 18:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 11
Förhandsgranskning av bild 2 av 11
Förhandsgranskning av bild 3 av 11
Förhandsgranskning av bild 4 av 11
Förhandsgranskning av bild 5 av 11
Förhandsgranskning av bild 6 av 11
Förhandsgranskning av bild 7 av 11
Förhandsgranskning av bild 8 av 11
Förhandsgranskning av bild 9 av 11
Förhandsgranskning av bild 10 av 11
Förhandsgranskning av bild 11 av 11
#1

Polly

Polly, färg agouti pearl, art vintervit: En aktiv liten tjej på cirka 6 veckor. Hon gillar att fara runt i buren, klättra och gräva. Men när hon kommer upp i handen blir hon lite lugnare och väldigt gosig.

Lucy

Lucy, färg agouti, art vintervit: En liten beskyddande tjej på 2,5 månader. Hon är en mysig liten tjej som gärna sitter still i handen och gosar. Men när det händer något som hon anser är farligt så ska hon skydda sin lillasyster Polly.  

Mars

Mars, färg sapphire pearl, art vintervit (nu är han helvit): En busig liten dvärg på 1,10 månader. Han gillar att tvätta sig, att äta och han älskar att springa i hjulet! Han är faktiskt väldigt aktiv för att vara så gammal. Han bor ensam för att när vi köpte honom var han tre månader och han bodde med sin bror hon som ägde dom hade just tänkt att sära på dom för att dom bråkade så mycket men då köpte vi honom🙂.    

Sorry för lite snurrigt inlägg var så svårt med bilderna.

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

hansterspyro
2015-08-01 18:16
#2

Vet inte varför vissa bilder blev åt fel håll. Ber om ursäkt för det.

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Mrsarrow
2015-08-01 18:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Zion (Flingans skyfall) är silversobel långhår satin och han är en så lugn och fin kille i handen, ibland bara ligget han och myser i en halvtimme när man håller honom och klappar honom. Så otroligt gosig! ♥ I rasthagen däremot är han aldrig stilla utan springer för fullt i hjulet som är hans absoluta favoritsysselsättning förutom att gosa. Blomma (Dianthus Odessa) är creme långhår. Hon är otroligt social, vill alltid ut ur buren och vill att man bär henne och är med henne hela tiden. I rasthagen är hennes favorit grävtornet, att gräva är överlag det roligaste hon vet, hob gräver ofta tunnlar i spånet under sina hus och bor i tunnlarna istället ♥

Bellie
2015-08-01 21:02
#4

Åh vad mysigt #1 #3!!

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

[lillaamysaan]
2015-08-01 21:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Min hamster är en liten hane på 7 veckor och han heter Egon.

Han är just nu lite skygg av sig eftersom han bara varit hos mig i 4 dagar, men jag tror han snart kommer att vänja sig med allt.. Jag har inte riktigt lärt känna honom än dom sidor jag sätt är bara positiva. Han verkar väldigt busig av sig och gillar att spela en spratt. Han är nästan aldrig sur. Han har inte varit det på dom fyra dagarna han varit hos mig iallafall.  Han är riktigt charmig och spexar gärna när han hör att någon är och grejar i rummet. Något som är väldigt roligt är att han har extremt stora kindpåsar, han får in nästan vad som helst i dom….

Det finns hur mycket mer som helst att skriva om honom men jag tycker att det räcker såhär✨

[lillaamysaan]
2015-08-01 21:33
#6

blev inte jätte bra bilder tyvärr.

Annons:
Bellie
2015-08-02 10:31
#7

Gulliga hamstrar alla har ^_^

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

annlen68
2015-08-02 13:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Vi har en guldhamster som är 7 veckor och heter Elsa :) Vi har haft henne i 4 dagar nu.  Hon är en pigg, livlig och nyfiken tjej :) Hon tycker mycket om att gräva och klättra upp och ner i taket 😃 

Vi är ju ännu bara på lära-känna-varandra-stadiet, samt att hon är så liten ännu så vi får se längre fram hur hennes personlighet utvecklas :)  Men hon verkar inte rädd av sig; när vi bjuder henne på en godbit så kommer hon fram och tar den, och man får stryka henne lite försiktigt medan hon äter utan att hon reagerar 🙂 

Eftersom hon är väldigt rörlig så är det nästan omöjligt att få en bra bild av henne, men denna är bland de bättre jag fått av henne hittills :)

Bellie
2015-08-02 15:14
#9

Vad gullig! #8

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

annlen68
2015-08-02 17:16
#10

#9  Elsa hälsar och tackar! 🙂

Upp till toppen
Annons: