Annons:
Etikettroborovski
Läst 1041 ggr
[HammyPaws]
2015-07-26 22:04

Skadad hamster

Jag letar hamster för fullt och jag var och kikade på en stackars roborovski i en stad nära mig idag efter jobbet (jobbar i den staden). Den bodde i världens minsta Bur, med hamstervadd i, och han haltade och var nästan 3 år gammal. Så klart vill jag ta mig an den lille, men jag bad killen som sålde honom kolla upp benet först så att det inte visade sig att han behövde avlivas (vore ju hemskt om jag tog hem honom bara för att då honom avlivad….). Men nu vill han inte sälja honom längre, och han tänker inte ta bort hamstervadden men han tänker ta honom till veterinären och låta honom leva sina sista månader hos sig… (Om man nu ska tro på det där med veterinären…). Han verkar inte kunnig, för när jag berättade att jag redan ägde en guldhamster frågade han om jag skulle ha dom i samma Bur (?!). Usch jag mår så himla dåligt nu. Jag borde bara köpt honom och tagit honom till veterinären själv 😭

Annons:
Bellie
2015-07-27 00:00
#1

Nä men fy! Okej om man har liten Bur och ger den mycket kärlek och aktiverar den och har den uppe mkt. Om man inte vet så mycket om hamstrar så ska man kanske läsa på lite innan… Stackars liten. Varför skulle han sälja honom om han va tre år?

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

[HammyPaws]
2015-07-27 12:20
#2

Han hade inte ute honom så mycket sa han… För att han ville att den skulle få mer uppmärksamhet etc. :(

annlen68
2015-07-27 12:24
#3

Så tragiskt att folk skaffar djur och inte bryr sig om att läsa på om djuret först 😕

[HammyPaws]
2015-07-27 12:25
#4

Ja. Det är skithemskt. Jag tror inte ens buren var laglig :(

hansterspyro
2015-07-27 23:23
#5

Hemskt! Som #3 säger man borde inte skaffa djur om man är okunnig och inte kan ta hand om den 😕 FY så hemskt säger jag bara 😡.

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Upp till toppen
Annons: