Annons:
Etiketthamster
Läst 794 ggr
Svennebladis
7/22/15, 1:29 AM

Namn till min dvärgis!

Hej! Jag behöver hjälp med att komma på ett namn till min nya lilla tjej.. Så skriiiiv! | V

Annons:
Svennebladis
7/22/15, 1:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
Svennebladis
7/22/15, 1:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Och här är en till bild… Dom blir inte så snygga för att jag tar kort med min mobil :[

Moast
7/22/15, 2:47 AM
#3

Hm.. Misty, lilja, Siri, suri, Lillan, Chanel, chloe, Cleo, trixie, trixi, lizzie, Lizzy, essie, Bella, Bell, Belle, Nemi, lilo, ellie, Nelly, Nellie, bellen, hera, lyra, Charlie, Zoe, Ella, Elsie, snuffy, Coco, Cola, kokos, Cookie, ruby, curry, chili, sparky, smokie, kiwi, nutty, nutnut, zippy, Iggy, Gucci, soda, lola Sög till om du vill ha fler!:)

[[dvärgkaniner]]
7/22/15, 10:45 AM
#4

Hej!

Cookie,dumbo,lillan,auriel,shelfie,gurkan,pepsi,miss decibell,OLW,vitnos,molly,sally,dolly,polly,nelly,snövit,skye,britta,gullan,nellie,ella,gnistra,tindra,soda,coco,leora,leona,leonora,leonore,smullan. 

Kan också mer namn….

Bellie
7/22/15, 11:49 AM
#5

Trasselsudden, Tassimo, Moshi, Totoro, Mey, Satzukii, Amber, Sudde, Tussen, Ludde, Klimpen, Naomi, Clementine, Zorro, Loranga, Zero osv

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Svennebladis
7/22/15, 7:05 PM
#6

Funderar på Lizzy / Lizzie eller typ Frost, flingan eller pärlan..

Annons:
Moast
7/23/15, 1:05 AM
#7

Jag tycker hon passar i Lizzie/Lizzy XD men också i flingan :)

[Lindis123]
7/23/15, 5:30 AM
#8

Jag skulle döpa hamstern till något namn som betyder något speciellt för mig, typ döpa den efter någon. Om jag skaffar en till hamster kommer den troligen heta Andy eller Molotow:D Men jag tycker Lizzy är ett bra namn!

hansterspyro
7/23/15, 1:01 PM
#9

Puff, Juli, Ofelia, Lilja, Snöboll, White, Julia, Sötnos, Gosan, Fanta, Misty, Lillan och Nike.🙂.

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Upp till toppen
Annons: