Annons:
Etikettminneslund
Läst 969 ggr
Dominic340
2015-07-11 11:59

hallå! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Det var ett tag sedan ja skrev härinne å vissa vet ju om att ja haft två hamstrar Willy The Killer och Luna Moonkiller… Strax efter Willy gick bort så köpte ja ju en hamster i samma djuraffär otroligt dumt gjort men ja blev så kääär! men priset ja fick betala blev högt!! Ja hade Luna i drygt två månader å en kväll när ja skulle hämta henne låg hon helt sonika död i buren! 😢 Troligtvis pga en stroke alt inavel då hon kom ifrån Imazo…. Ja har inte orkat skriva så mkt härinne efter det då ja inte orkade må dåligt mer(Willy hade ju gått bort för mindre en 2 månader innan. Å ja bara kände ja orkar inte mer 😭

Efter det har ja inte velat haft nån mer hamster då ja förlorade 2 på loppet inom 2 månader. 

men nu i Juli så tog ja hem en marsvins hona till mina andra två marsvin (omplaceringar) Och hon kommer ursprungligen ifrån  en SMF reggad  uppfödare( Nightfalls marsvin) och flickan  heter Electra och det e ju passande namn för mina andra honor heter Blixtra och Åzka. Hone en Self Black å nästan exakt ett år gammal <3

Vad ni än göt slopa allt vad Djuraffärer och Grossister heter! Man kan ju ha turt å få friska å snälla hamstrar men ja önskar INGEN det ja fick gå igenom pga mina dumma handlingar. :(

Ja sänder en bild på Willy och Luna som Minne! <3

Visste inte vart ja skulle placera denna tråd velade mellan OT och Minneslunden … ni Sajtvärd eller Medarbetare får placera om tråden om ni tycker den inte platsar just i minneslunden.

Filmen på LUna å Willy gjordes när Luna var nyinflyttad därför stämmer inte texten riktigt eftersom hon levde den tiden… Men hon gick ju bort senare men ja använder musiken å bilderna som ett sorts hedrande av både Willy och Luna de ligger begravda på samma ställe alltså en familjegrav.. Ja saknar dem Luna hade nyss blivit handtam 😢

Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer


http://willy-the-killer.bloggplatsen.se/

Annons:
hansterspyro
2015-07-11 17:22
#1

R.I.P. 😕

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

annakarin_li
2015-07-11 22:42
#2

Beklagar sorgen! Vila i frid allra sötaste pälsbollar!

Dominic340
2015-07-12 08:45
#3

Det var jättejobbigt när Luna gick bort i synnerhet när Willy precis hade gått bort! Men ja tackar för era omtankar men det har varit en jobbig vår :(

Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer


http://willy-the-killer.bloggplatsen.se/

Upp till toppen
Annons: