Annons:
Etiketthamster
Läst 778 ggr
[lillaamysaan]
7/10/15, 10:18 PM

Ny bur till min lilla kille :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ikväll fick jag lite inspiration en av användare här på iFokus…

Jag skrev lite tidigare att jag håller på å spana efter en ny Bur.. Nu har jag fixat det.

Jag satt och spanade lite på datorn och såg att det var en tjej som använde ett terrarium till sin hamster. Då kom jag på att jag har ju ett rejält akvarium här hemma. Så nu har jag fixat en ny Bur till min lilla kille, det blev riktigt bra och jag rekommenderar andra att köpa ett terrarium eller ett akvarium till sin hamster. Väldigt praktiskt faktiskt! 

Dock springer han omkring en hel del i den ny ``buren```men det kan väl kanske vara lite ovana? Eller så är han glad över att ha ett större utrymme att vara på..?

Har haft ute honom några gånger så att han har fått spring lite, då har han haft en väldigt fart. Men han är väl som sagt va väldigt glad över större utrymme…

Men om någon annan tror eller tänker något annat, är det fritt fram att skicka en kommentar! 

Lägger in en liten bild här nedan på han nya Bur. vill tillägga att jag har en väldigt dålig kamera på min dator… 😃

Annons:
Tessan01
7/10/15, 10:46 PM
#1

Fint! 👍

[candy_suki]
7/10/15, 11:08 PM
#2

Oh va fin! Så stort nu flyttar han till en villa 😂 hur tvättar du alla trä saker? Själv har jag trähus och trähjul tycker att det svårt att  fixar det. :)

hansterspyro
7/10/15, 11:11 PM
#3

Fint!

Och ett svar. Jag tror han springer runt både för att han är glad över mer utrymme och för att han vill sprida ut sitt revir å orientera sig. 😃

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

luddtuss
7/10/15, 11:15 PM
#4

Jättefint!!

 

Majaa12
7/11/15, 1:09 PM
#5

Vilken fin Bur My 😃 /Maja

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

[lillaamysaan]
7/11/15, 9:02 PM
#6

candy_suki..

Jag brukar torka av dom med en lätt blöt disksvamp, för om du tvättar dom med för mycket vatten så kan vissa saker lossna, en av taket på min trä hus ramlade av pga att jag tvättade med för mycket vatten.

Dom mesta sakerna på husen är fast limmade med något slags trälim. Så om något skulle lossna så kan man limma fast det igen med trälim. Se bara till så att hamster inte kan komma åt limmet det är giftigt för dom. 😇

Annons:
[candy_suki]
7/11/15, 9:05 PM
#7

#6 Men jag har två våning hus, det går inte att få in en disksvamp i andra våningen. Är limmet giftig för de?! Jag såg ett lite "lim" fläck :o trodde det va okej för de säljs….oj….

Tessan01
7/11/15, 11:00 PM
#8

#7 Det är inte farligt skulle jag säga. Jag tar ibland mina trähus och lägger i varmt vatten och låter vara i. Inget har låssnat hittils :)

Upp till toppen
Annons: