Annons:
Etiketthamster
Läst 520 ggr
Ronja_H
7/5/15, 10:54 AM

Hamster resa

Jag tänkte åka med mina hamstrar en ganska lång bit i ungefär tolv timmar. Jag undrar om dom klarar det bra eller om dom blir för stressade?

Annons:
Mrsarrow
7/5/15, 11:03 AM
#1

Måste du ta med dem? Hur länge ska du vara borta? Det är ju en ganska lång resa så finns det möjlighet för dem att vara kvar hemma med hamstervakt kan det ju vara bättre.

[Lindis123]
7/5/15, 2:23 PM
#2

Om du inte måst åka/ta med hamstrar så rekomenderar jag inte att åka såpass långt. Men visst kan dey gå, men när jag reser har jag alltid min hamster i hans egen Bur, jag tar bara ut allt som kan falla på han o det brukar gå bra, dock har jag bara åkt 4h med hamstern i bilen.

Ronja_H
7/5/15, 3:03 PM
#3

Ja, det är ju det. Vi ska ta dom till min syster som bor rätt så långt bort, och sen ska dom bo där. Annars vet vi inte hur dom ska komma dit för att flyga låter ju inte heller så bra. Tack för svaren☺

[evilewa]
7/5/15, 4:12 PM
#4

#0 det är inga som helst problem att ta ned dem! Förutsatt att du har en bra ventilerad transortbur som du inreder med Bottenmaterial, papper mat och gurka. Låt buren hållas sval. Hur reser ni?

Mrsarrow
7/5/15, 4:23 PM
#5

Handlar det om att de ska flytta så går det ju bra när det bara är en engångsresa! Jag trodde du skulle ta med dem på semester en vecka och sen åka tillbaka med dem lika långt :-) Det kommer de fixa toppenbra!

Ronja_H
7/6/15, 10:43 AM
#6

Jaha. Ja vi har fixat en bra transport Bur till dem. Vad bra! :) Vi åker bil. Tack för jätte bra svar! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: