Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster

Inredning från djuraffär med djur?

2015-06-22 21:04 #0 av: [Fusion200]

Och papova? Undrar hur stor chancen är att få hem papova om man köper in ny, oandvänd inredning från en djuraffär som har guldhamster?

Har ju köpt inredning från zoo.se till min hamster och till och med tittat på hamstarna (inte rört, inte tänkt att köpa, bara tittade).

Det var innan jag visste hur illa papova var, numera är jag mer försiktig och om jag köper inredning från djuraffär med hamster så sanerar jag det först.

Anmäl
2015-06-23 16:17 #1 av: annlen68

Den risken är minimal, för att inte säga obetintlig.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.