Annons:
Etiketteravelgenetikuppfödningcampbells
Läst 1376 ggr
UniQz
2015-06-15 23:04

Avelsmogen hona sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag har världens trevligaste campbell kille hemma som jag skulle vilja låta föra vidare sina underbara gener! Han är den socialaste och snällaste hamstern jag haft hittills (av 12 st + sålda ungar) så det skulle kännas fel att inte ta en kull av just honom. Mitt problem just nu är dock att alla mina hamstrar på ett eller annat sätt är släkt med varandra och jag skulle därför behöva få in nytt blod. Så, jag söker alltså en hona som är Minst tre månader och inte över ett år. Hon ska vara snäll och social och bra avelsmaterial helt enkelt! :D Temperament går för mig före utseende alla dagar i veckan men skulle vara en stor fördel om hon inte bar på platinum då alla mina hamstrar här hemma gör det. Vore även kul om hon hade stamtavla men inget krav. Min plan är att dom ska gå som ett avelspar så att ungarna kan växa upp med pappan för att sedan flytta ut med honom innan kull 2. Honan bör därför helst inte ha fått någon kull tidigare då 2 kullar planeras. Jag är öppen för förslag, har du en hona till salu som jag kan köpa eller vill du låna ut henne mot en summa eller så kanske du lånar ut henne mot att få alla honor ur kullen, hela kull 2 eller kanske alla utom de jag planerar att spara. Inget är omöjligt! :) Jag bor i Stockholm så bra om du finns i närheten. Tack på förhand!

Annons:
UniQz
2015-06-17 17:46
#1

Finns det ingen fin hona därute som skulle kunna passa min kille? Har tagit flera kullar förut så inget problem där! :)

Upp till toppen
Annons: