Annons:
Etiketthamster
Läst 649 ggr
Älskar Gnagare
5/30/15, 1:19 PM

Hamster dog

Min dvärghamster Prins-Bieber dog igår😭 Han blev 1 och ett halvt år… 😢 Eller jag köpte honom på en djuraffär så jag tar datumet från när jag köpte honom tills igår😭😢 Jag älskade honom och han var mitt allt och han är. Jag vet inte vad jag ska göra för att bli glad igen? Grät ungefär 6 timmar igår och imorse när jag vaknade hoppades jag på att allt var en mardröm och att han skulle ligga och sova i buren eller springa och leka i buren❤️😢 Men nej, han var inte i buren… Han var kvar i plast lådan som jag lade honom i och lådan var i frysen och idag ska jag begrava han. Blev så ledsen jag hade hu ett hopp om att det vara var en matdröm. Jag kan ju lixom gå till frysen och kolla i lådan och se honom men nu när han ska begravas kommer jag aldrig kunna se honom igen. vad ska jag göra för att kunna bli glad igen? Jag gråter dag in och dag ut… Jag älskar fortfarande min älskling och han är mitt allt. Det är så svårt att aldrig mer kunna se honom röra sig! Jag fick ine säga hejdå till min bästa vän innan han lämnade mig.❤️

Annons:
[peter54]
5/30/15, 1:26 PM
#1

Hamstrar blir bara omkring två år. Vår dotters hamster, som visserligen var en guldhamster, dog på sin tvåårsdag.

annlen68
5/30/15, 1:29 PM
#2

❤️ Beklagar 😕  Har själv en guld som bara är 10 månader och nog inte har så lång tid kvar Hon har en leverförstoring 😢   Kramar till dig ❤️

[pusselbit]
5/30/15, 1:48 PM
#3

Du får tänka att du gav honom ett bra liv den tid han bodde hos dig istället :)Eftersom hamstrar bara blir ca två år gamla så hade han förmodligen börjat känna sig tillfreds med att dö, gammal och allmänt orkeslös  (du vet som hos människor) Han verkar ju inte varit direkt sjuk på något vis heller:) Tänk att du gav honom ett bra liv där han fick känna sig älskad av sin ägare och begrav honom fint så blir det nog jättebra. Jag kan förstå att du känner dig ledsen och att det känns ensamt nu när han lämnat dig, men du behöver nog inte vara ledsen för hans skull 🌺Lite beredd var du väl för dom BLIR inte så gamla. Prins-Bieber var typ gulligaste namnet jag hört på en liten dvärgis!

Anna O.
5/30/15, 9:59 PM
#4

Tyvärr så får man vara beredd på att hamstrar kan dö ganska tidigt. Önskar dig all lycka till! Försök tänk på något annat och tänk på att din hamster inte är död utan att den fortfarande är med dig och att den har det bra nu också.

Upp till toppen
Annons: