Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
Guldhamster

Välkommen hem Filur!

2015-05-26 21:27 #0 av: Besthamster

Idag hämtade jag hem denna lilla sötisen :) och tack så mycket för att jag fick köpa honom av dig Erica :) han är helt underbar!:) och ja, man ser ju hans favvoplatser :D hustaket, "klätterställningen" och dansskolan :D

Anmäl
2015-05-26 21:28 #1 av: Besthamster

Hahaha det där blev helt fel!:D menade såklart sandskålen :D

Anmäl
2015-05-26 21:28 #2 av: Besthamster

Anmäl
2015-05-26 21:40 #3 av: [Forest]

Wow vilken liten goding du skaffat dig, ser ut att trivas fint fint i sitt nya hem Glad

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2015-05-26 21:52 #4 av: Besthamster

Japp :) och det han gjorde näst var att rymma :|

Anmäl
2015-05-26 21:54 #5 av: Cireea

Haha! Jag är så glad att han fått komma till ett fint hem HjärtaBlev lite tomt här hemma utan honom, det åkte lite för många bebisar samtidigt känns det som! 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2015-05-27 07:28 #6 av: Besthamster

#5 och jag är så glad att jag fick köpa honom :) jag förstår det :| men han kommer ha ett bra hem här :)
PS förlåt för lite dåliga bilder men det är lite mörkt där och jag tänker inte använda blixt :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.