Annons:
Etikettutställning
Läst 1333 ggr
EmiliaIrene
2015-05-21 19:15

Dvärghamster Utställning?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, så jag har två hamstrar som jag tänkt att jag ska prova på att ställa ut. Så jag undrade bara om någon vet några/någon bra utställning för dvärghamstrar här i Stockholm i år och kanske en länk till någon hemsida? :)

Ville bara kolla för att själv har jag hittat en utställning men den är inte förns i november, det spelar i och för sig inte så mycket roll men jag vill hinna gå på några utställningar innan mina hamstrar blir för gamla, haha. De fyller iallafall 1 år i December så så gamla är de inte. Men på vissa ställen får man inte ställa ut hamstrar som är över 1 år.

Mvh Emilia

Annons:
Tina Torstensson
2015-05-21 19:22
#1

Kolla med SDS om de kanske har någon utställning i Stockholm på G. Är det SHFs utställning som du har hittat i november? SHF kommer att ha en utställning i Vadstena också i augusti. Det blir oftast bara 1-2 utställningar i Stockholm per år, eftersom vi måste sprida ut utställningarna över hela landet också. I många fall kan man behöva åka en bit till utställningarna, om man vill vara med på många olika på ett år. ;)

Svenska Hamsterföreningens Forum: SHFs FORUM

EmiliaIrene
2015-05-21 19:43
#2

Okej!

Jag har såg nu att det var i oktober och inte november, dumt av mig ;) Den utställningen var iallafall SDS som ska ha.  Kommer nog antagligen inte kunna åka så långt som till Vadstena men man får väl se ;)

Tack för informationen iallafall :)

Mvh Emilia

Cireea
2015-05-21 20:00
#3

#1 Rättning: Sprida utställningarna i södra delen av landet 😉


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Ingunn_1969]
2015-05-22 14:54
#4

SDS har utställning 6 juni i Kallhäll Folkets Hus.

http://www.dvarghamster.se/

Med vänlig hälsning Ingunn

www.snogatanshamsteruppfodning.com

Dvärgvädur
2015-05-22 18:07
#5

#1 Vilket datum kommer SHF till Vadstena? Skulle vara roligt att komma och kolla, brukar inte vara utställningar i Östergötland särskilt ofta!

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Upp till toppen
Annons: