Annons:
Etikettguldhamster
Läst 525 ggr
hamsterper
5/18/15, 10:56 PM

LEKSAKER

Hejhej! Skulle va kul om ni bombade med förslag på leksaker guldhamstrar gillar, både i och utanför buren :) vad gillar era hamstrar? Ska fixa lite roligare åt min hamster imorgon, mitt nyårslöfe är "var den bästa matten nånsin till Per" haha, det är lite mer jobb än man kan tro för att sköta en hamster så att den mår jättebra♡ ge gärna tips på vad man kan pyssla ihop av äggkartonger,toarullar,mjöklpaket m.m för jag är inte så kreativ :) funderar på att bygga värsta slottet av kartonger, men flera våningar och tunnlar och broar bara jag ids, visst låter det ganska kul både för mig och hamstern?

Annons:
hamsterper
5/18/15, 10:56 PM
#1

Någonsin*** xD

Mrsarrow
5/18/15, 11:09 PM
#2

Jag bygger ofta olika hus/slott av kartonger, toarullar och annat spännande! Man kan ju variera massor och göra olika tunnlar, ingångar från olika håll och massa krypin att gömma sig i :-)

hamsterper
5/19/15, 6:52 AM
#3

Ja, det låter kul :) jag ska nog bygga en stor äventyrsborg, det fanns att köpa på något ställe men de var dyrt nå så jävulst. Om man bygger en egen blir det ju billigare och man kan lättare bygga ut ;)ska nog görat i eftermiddag, hoppas per gillar det:) #2 (är ny på iFokus så vet inte om man brukar # siffran :'))

Upp till toppen
Annons: