Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningvintervit
Läst 920 ggr
Oyuka
2015-05-07 22:15

Torkat blod vid vänstra ögat

I dag när jag skulle titta till min Pärla så märkte jag något konstigt på den vänstra ögat. Det var blod som hade torkat . Jag fick ett chock och ropa på mamma så högt jag kunde . Mamma bad mig att hålla i henne ,hon tog fram fram förstornings glasen och kolla på ögat. Hon trodde att hon antagligen hade fått nåt i ögat eller så. Mamma sa att jag faktist måste städa buren . Jag hade lagt henne i hennes transportlåda som hon kunde vara i . Sen när jag skulle ta in henne i buren så såg det bättre ut ,jag trodde att jag bara inbillar så jag fråga mamma så sa hon Ja faktist. Så då var det klart med det och jag kunde slappna av . Men nu när jag kollar nu så är det typ svullet men bara pytte litet och det är blått i ögat . Hon varken äter eller dricker . Hon är galen i solrosfrön och inte ens det vill hon ha . SNÄLLA HJÄLP MIG !!!!

👑MVH OYUKA👑

Annons:
Tjeja
2015-05-07 22:19
#1

vi kan inte hjälpa speciellt mycket utan du får nog lov att ringa veterinären istället.

När smådjur vägrar äta och dricka brukar kan det vara illa och gå fort att bli riktigt dålig med risk att dö.

Ring och rådfråga veterinär genast! de kan tala om ifall ni behöver åka in nu eller kan vänta tills imorgon.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Oyuka
2015-05-07 22:26
#2

Okej tack för rådet

👑MVH OYUKA👑

Stephanie
2015-05-07 22:26
#3

Får hamstrar också rött ögonsekret, så som råttor får? Jag minns inte riktigt… I så fall, är du säker på att det faktiskt var blod? På råttor är det väldigt vanligt att man tar miste nämligen.

Ta en bild och lägg upp så kanske det är enklare att hjälpa till 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Oyuka
2015-05-07 22:34
#4

Ska försöka ta en bild

👑MVH OYUKA👑

Cireea
2015-05-07 23:37
#5

Ändrade rubriken så den är mer tydlig om vad det här gäller.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: