Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk

Hur länge håller torrfoder?

2015-05-04 10:09 #0 av: Candela

Var ett halvår sedan min senaste hamster dog, och jag har massor av torrfoder kvar. Går det fortfarande att använda?

Anmäl
2015-05-04 10:14 #1 av: Choklad

Står det ingen sista datum på paketet? eller har du det i en annan form av förvaring?

Det funkar att använda, men lukta på det så att det inte luktar mögel eller annat som inte ska vara där.

U R us

Anmäl
2015-05-04 10:19 #2 av: Candela

Jag har lagt det i en glass-ask (så det är ca 2 liter kvar!). 

Anmäl
2015-05-04 21:32 #3 av: Fiona1234

Jag skulle slängt det och köpt nytt.

Anmäl
2015-05-04 22:06 #4 av: Candela

#3 Ja, det kanske är säkrast :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.