Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 594 ggr
NikolaSkorcz
4/20/15, 4:45 PM

HamsterBur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag har en hamster Bur som är 58,5cm lång och 35cm bred med ett rör på vänstra sidan,stege,hamstermat (inte mycket,salt sten,(flaska om jag hittat den) som jag måste sälja p.g.a. plats brist! Finns i stockholm och säljes för 250kr :) (buren produseras inte mera vad jag har hört men den är köpt i bromma zoo gör 899kr ) Nås bäst på 0708868627

Annons:
Mirre395
4/20/15, 5:07 PM
#1

Jag vill bara meddela om att saltsten inte är bra att ge till hamstern och det kan orsaka hälsoproblem och sjukdomar. Jag tycker inte att du ska sälja den och verkligen inte om den är använd. Har du haft guldhamster t.ex. Så kan smittor och sjukdomar lätt spridas genom det.

NikolaSkorcz
4/20/15, 5:21 PM
#2

Den är inte andvänd och saltstenen rekomenderade en vetrinär för min dåvarande hamster hade brist på något :O (han inte andvändas innan hon dog)

Mirre395
4/20/15, 5:28 PM
#3

#2 Konstigt att veterinären rekommenderade det:/ Med en bra kost med färsk föda ska inga sådana tillskott tillsättas och saltsten är varken nödvändigt eller bra för dem. Tycker fortfarande att du inte ska sälja den.

NikolaSkorcz
4/20/15, 6:48 PM
#4

Det är bara att jag tar bort den ^^ buren måste jag ändå själva då jag har ett barn på G och ska flytta så kan ej ta med mig den :/

Upp till toppen
Annons: