Annons:
Etikettoff-topic
Läst 605 ggr
Dominic340
2015-04-17 20:08

Nån som spelar World of warcraft? :)

Hej! Någon mer än mig som gillar å nöta WoW när man har tid över efter vardagssyslorna senare på kvällen/Em? :) Vill gärna ha någon att spela med! Ja har ca 6 -7 char vars lvl skiftar mellan 10-15(ja e väldigt färsk inom WoW). varav en e Alliance, ras Worgen och som du finner på realmen ravencrest men te denna har ja redan en nuvarande guild men vi kan ju ändå snacka å spela ihop :D

De andra char. hör till horde sidan… Dessa e av raserna Orc och tauren, gillar muskulösa char! ^^ Dessa har ja ingen tillhörande guild till men deras klasser  e följande Druid,warrior och Rouge funderar på att skapa en Warlock char men har inte bestämt mig ännu!

Skriv Din/era Battletags här elr kontakta mig privat via inboxen om ni intevill outa det här. :) Vore särskilt kul att man kanske kan prata om våra älskade djur emellanåt, funderar på å skaffa ventrilo annars så har ja skype ^^

Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer


http://willy-the-killer.bloggplatsen.se/

Annons:
[Stockholmsbruden]
2015-04-17 20:11
#1

Handlar inte så jätte mycket ALS om hamstrar? Skriv på tonåringar, där kan man prata om allt möjligt allmänt.:)

Cireea
2015-04-17 20:12
#2

Detta inlägg passar bättre här inne kanske: http://datorspel.ifokus.se


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lojs
2015-04-17 22:24
#3

Jag tycker gott man kan få hamna lite off topic ibland, vi djurmänniskor är ju trots allt lite bättre (eller i alla fall roligare att prata med) än annat folk man springer på i spel, så här är väl ett bra ställe att leta vänner på. =)

Jag har själv 5 karaktärer på lvl 100, spelar i en helsvensk guild på Auchindoun alliance. Min main är en worgen hunter. =) Har bara spelat i ca 2.5 år, började i Pandaria. Är inte så aktiv just nu, är fast i Sims 4 för tillfället. =)
Spelar även en hel del hearthstone, har spelat sedan betan. =)

#1 Inlägget ligger ju i Off Topic kategorin. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Upp till toppen
Annons: