Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning

tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
utställning

Utställning Svenska Hamsterföreningen

2015-03-26 02:15 #0 av: Be-Bopz

Nu finns inbjudan till vår utställning ute, den kommande utställningen kommer att vara i Kallhäll, Järfälla, varmt välkomna att anmäla :)

http://www.hamsterforeningen.se/f%C3%B6reningen/kalender-2082800

Anmäl
2015-03-26 08:10 #1 av: Klarar_Hogberg

Hejsan, jag skulle fråga om jag kunde hjälpa till med något men Emmy's mail funkar inte (tror det är för att hotmail har tagits ur funktion)
Men iaf, kan jag hjälpa med något?? :)

Anmäl
2015-03-26 23:57 #2 av: Be-Bopz

Hej, du får jättegärna hjälpa till, kanske du kan skicka pm till henne på fb, annars mailar du mig så skickar jag det vidare :)

Anmäl
2015-03-27 17:32 #3 av: Emmyz

Såg nu att mailen som finns i inbjudan är fel. Jag har ingen punkt i min mailadress, utan mailen är emmyolving@hotmail.com :) Och du får hemskt gärna hjälpa till! :D

Anmäl
2015-03-29 16:52 #4 av: tilde.wahlgren

lite OT nu men kommer det någon utställning i skåne?Glad

Anmäl
2015-03-30 00:53 #5 av: Be-Bopz

Det blir det till sommaren igen :) Tillsammans med SSV.

Anmäl
2015-04-06 22:45 #6 av: Be-Bopz

Glöm inte att anmäla :)

Anmäl
2015-04-18 11:38 #7 av: Be-Bopz

Sista dagen att anmäla!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.