Annons:
Etiketthamster
Läst 1649 ggr
Anna O.
3/7/15, 10:05 PM

Presentation av hamster!

Idag har jag tänkt att presentera min hamster.

Min hamster heter Puff, och är 3 år och nästan ett halvår.

Puff älskar att springa, det gör han nästan hela tiden och han är jätte pigg för att vara i den åldern.  

Han är en långhårig guldhamster och är i färgen beige. Det skulle vara jättekul och visa bilder på honom, det kommer med tiden! Hur gamla är era hamstrar?  ( visste inte vilken grupp som detta skulle vara i )

  • Redigerat 5/29/21, 3:37 PM av Herveaux
Annons:
Mirre395
3/7/15, 10:24 PM
#1

Min dvärghamster är inte mer än 1 och ett halvt år men han är ganska pigg fortfarande:) Han råkade ut för ögoninflammation men han var stark och blir bättre och bättre:) Han heter faktiskt också Puff hehe;) Han har haft en bror som hette Piff men som tyvärr gick bort:(

Anna O.
3/8/15, 9:48 AM
#2

Åh vad kul att din hamster också heter Puff! Ja min hamster Puff hade också en kompis men han heter minimelon och var en dvärghamster, men sorgligt nog så dog han. #1

Bananchips
3/8/15, 5:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har en guldhamster som heter Nemo och är hur go som helst, han är snart 1,5 år och är hur tam som helst. Han somnar i handen och utanför buren HELA tiden, en riktig liten latmask är han. 😃 

här är en bild på min lilla sötnos :)

Mirre395
3/8/15, 6:07 PM
#4

#3 Urgulligt!^^

Odette
3/8/15, 6:31 PM
#5

#3 Men guud så söt… vilken mysbild!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

MilaandMrfluffy
3/9/15, 10:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Min hamster heter Fluffen, han är en liten pigg guldhamster och han är 7,5 veckor gammal. Han är jätte pigg på dagarna som på kvällarna och älskar springa runt på min säng hihi. Han gick det jätte lätt att tama varje kväll när jag kommer fram till buren så står han vid sidan där man ser igenom och väntar tills jag sätter in min hand för att fixa till i buren med toaletten och maten så klättrar han upp på min axel och sitter där. Han har även somnat i min luva på koftan två gånger.

MilciaPL & The Gang

Annons:
ItsAlvaa
3/9/15, 11:46 AM
#7

#3 Vilken gullig hamster! Jättefin bild, faktiskt!
--------------------------------------------------------------

Min hamster heter Keira, är ungefär 10/12 veckor, väldigt pigg och tam. Hon är inte aggressiv alls. Hon är väldigt aktiv, speciellt på natten, ibland får jag ta ut hennes Bur från mitt rum, hahah. Hon älskar att springa runt på mitt golv, hjulet, och i mitt knä. En gång somnade hon i min hand, det var väldigt gulligt. c:

Jag har inte så många bra bilder på henne, men här är en bild på henne när hon var ungefär 8 veckor. <3

ItsAlvaa
3/9/15, 11:47 AM
#8

Ah, jag vet inte om det bara är för mig det inta funkar, men jag ska försöka få in bilden igen. :/

annlen68
3/9/15, 11:52 AM
#9

#3 Men så söt bild! 😍

ItsAlvaa
3/9/15, 11:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Nu funkar det nog, förlåt att jag spammar.

Lite pinsamt. :P

MilaandMrfluffy
3/9/15, 11:57 AM
#11

Åh gud vad söt ! Tänkte också köpa en grå i början men det fanns inte varken dvärg eller guldhamster. Det fanns bara såna prickiga guldhamstrar och helt helt vita dvärg hamstrar den är så söt <3

MilciaPL & The Gang

ItsAlvaa
3/9/15, 12:28 PM
#12

#11 Tack! Det fanns väldigt många att välja på, och jag tyckte att hon var så himla gullig, jag valde henne. Hon var (och är) också lite tjock, och det är också väligt gulligt faktiskt. Men det syns inte i bilden. :) Din hamster var också jättegullig, egentligen tänkte jag köpa en lite brunare men det fanns inga. Hahah.

Anna O.
3/9/15, 3:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Herregud vilka urgulliga hamstrar! #3 #6 #10 Här är en bild på min lilla treåring! :)

Annons:
Odette
3/9/15, 3:26 PM
#14

#6 Fast det där är väl en sköldpaddstecknad hamster och då är det en hona och inte hane. Bara honorna som kan ha den teckningen, din ser ut att vara sköldpadd/vit vilket är sköldpadd + antingen teckningen bandad eller dominant spot. Här kan du kolla på lite fler bilder om du vill ->

Det kanske inte spelar någon större roll om det är en flicka eller pojke, men kan ju vara kul att veta 🙂

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

ItsAlvaa
3/10/15, 5:22 AM
#15

#13 Åh, men vad gullig!

Anna O.
3/15/15, 1:38 PM
#16

Tack! :) #15

Upp till toppen
Annons: