Annons:
Etikettguldhamster
Läst 890 ggr
Mimmi_Lola
2/25/15, 6:59 PM

Nya hamstern låter mycket.

Hej! :) För ett par dagar sedan skaffade jag en till hamster, så nu har jag två; guldhamsterhonorna Snurran och Mulán.

Mulán, som jag skaffade i förrgår, låter väldigt mycket när man är i rummet. Jag vet att hon är nervös då allting är nytt och jag vet att man ska ha tålamod med sådant här, och det har jag.

Snurran pratar gärna med mig och gör knäppande ljud när hon är nöjd. Muláns ljud är höga, lite väsande och inte nöjda.

Jag tror att hon håller på som hon gör för att hon är osäker på allt nytt. Vad tror ni?

Hälsningar Mimmi, Snurran och Mulán.

Med vänlig hälsning, Mimmi

Annons:
Mimmi_Lola
2/25/15, 7:08 PM
#1

Hela inlägget kom inte med…

*Edit* Fixat!

Med vänlig hälsning, Mimmi

Tjeja
2/25/15, 7:46 PM
#2

Nu kan jag inget om hamstrar men jag hoppas att du får svar snart av någon som kan! :)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Mimmi_Lola
2/25/15, 7:56 PM
#3

#2 Tack! 😉

Med vänlig hälsning, Mimmi

wildalia
2/27/15, 4:22 PM
#4

Var hamstern så här från början ? Det är inte roligt att äga en osäker hamster. Du får ge henne mkt tid och försöka ha henne på en lugn plats. Hoppas att det löser sig för er

[Nampheet]
2/27/15, 5:05 PM
#5

bor dom tsm?

[selmatelma1]
2/27/15, 5:37 PM
#6

De tror jag inte dom gör

Annons:
Mimmi_Lola
2/28/15, 8:53 AM
#7

#4 I djuraffären (ja, hon är från en djuraffär) lät hon inte sådär mycket då hon var med sina syskon (hon är ca. 6 veckor). Tack, jag ska ge henne mycket tid och går långsamt framåt. #5 Nej, de bor inte i samma Bur eftersom de är guldhamstrar. Mulán har lugnat sig en smula sedan jag skrev inlägget. Hon har tagit emot lite godis som jag har gett och hon ser lite nyfiken ut och kommer fram och lyssnar när jag pratar med henne, precis som Snurran brukar göra.

Med vänlig hälsning, Mimmi

Upp till toppen
Annons: