Annons:
Etikettminneslund
Läst 806 ggr
thea_thea
2/18/15, 2:05 PM

RIP Kossan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Koskos, eller Kossan som han kallas har mått dåligt länge nu. Slutat röra på sig, slutat äta lika mycket som innan och varit mindre sällskaplig. Klockan 9 idag tog jag upp honom och han så väldigt sjuk ut. Ena ögat buktade ut som om han hade en tumör under och han rörde sig väldigt långsamt. Han var så gammal så det vore själviskt av mig att behålla honom längre. Ringde till min smådjursveterinär på fågelkliniken i Jakri men det fanns ingen tid innan fredag. Ringde till min hunds veterinär, Lunds Djursjukhus och fick en tid om en halvtimme. Packade Kossan i hans transportbur och gjorde det mysigt. Pratade med min granne och frågade om hon kunde passa hundarna och då erbjöd hon sig att köra mig dit. Vi satt i väntrummet och blev inkallade till ett undersökningsrum. Vet kollade på honom och vi kom fram till att det var bästa att låta honom somna in. Jag gosade med honom en lång stund och sen var det dags för sprutan. Jag gick ur rummet och min granne fick hålla honom. Han pep ingenting och låg bara snällt. Jag klappade honom tills han var helt borta. Hejdå Koskos. Ingen hamster kommer någonsin kunna fylla tomrummet du lämnade.

Annons:
Emmaslindh
2/18/15, 2:21 PM
#1

Vila i frid lilla Koskos! 

Styrkekramar till matte, det är alltid hårt att behöva ta farväl av sitt djur! ❤️

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Odette
2/18/15, 3:00 PM
#2

R.I.P 😕

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

LillyAmanda
2/18/15, 4:15 PM
#3

Massa kramar! ♥♥

**//Amanda

Mimmi_Lola
2/18/15, 4:19 PM
#4

Vila i frid Koskos! ❤️Många kramar! 🌺

Med vänlig hälsning, Mimmi

Evovva
2/18/15, 4:51 PM
#5

Styrkekramar

Upp till toppen
Annons: