Annons:
Etikettguldhamster
Läst 602 ggr
Wasabis
2/15/15, 3:34 PM

Barnvakten glömde av Anders

Hej! Jag skulle åka bort en vecka så en vän till mig fick ta hand om min hamster Anders. Litade på henne då hon har haft hamstrar förut. Idag när jag hämtade buren ser jag att hon inte bytt ut vattnet en enda gång under veckan (jag brukar byta ut det nästan varje dag). Hon hade inte fyllt på torrfodret så Anders favorit bitar var borta det var bara hans "äckligaste" bitar kvar. Sandbadet hade hon inte bytt ut så sanden var fylld av kiss och var alldeles hård. Storstädade buren när jag kom hem också och ser att hon inte städat huset där han bajsar en massa. Anders kan väll inte bli sjuk av detta eller? Anders har nu iallafall helt ren Bur, jätterent vatten och jätterent sandbad.

Annons:
Scorpio97
2/15/15, 3:37 PM
#1

Nej, jag tror inte han blir sjuk av det. Tycker det ändå var väldigt dåligt gjort av din kompis :/


//Jessie

anna.fogel
2/15/15, 8:21 PM
#2

Men fy vad dåligt!!! Stackars Anders, men hade han mat och vatten hela tiden borde det ju inte vara någon fara..

uz00x
2/16/15, 12:44 AM
#3

Låter ju inget bra det där! :/ Dock så borde väl anders äta upp hela maten? För att få i sig allt i maten så är dt ju dumt om han bara äter det goda, eller tänker jag fel här? :s Jag lämnar ju alltid min mat tills allt ät uppätet. Sedan fyller jag på igen.

Wasabis
2/16/15, 1:53 PM
#4

#3 Men det är en massa träpinnar i min matblandning som han inte alltid äter för dem är väldigt stora och han fortfarande är rätt så liten. Jag fyller på när det bara är dem pinnarna kvar och bös typ. Jag ser till att han får i sig allt han behöver i hans små middagar han får varannan dag :)

Mirre395
2/16/15, 2:39 PM
#5

Fy vad tråkigt att höra! Vilken tur att han fick en ren Bur när du kom hem!:)

Upp till toppen
Annons: