Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1967 ggr
[Tilde]
1/24/15, 11:59 AM

Rosa inredning?

Jag har inte fått min hamster än, men det stoppar mig inte från att köpa och skapa massa inredning. 😃 Jag tänkte ha två olika teman att variera mellan; ett naturligt tema med träinredning, stenar, osv… och ett rosa tema! Jag beställde idag ett jättesött rosa gömställe och har hittat en delvis rosa "klätterställning", samt tuggleksaker på eBay. Har ni tips på var man kan hitta fler rosa saker? Helst inte av plast - och de måste kunna skicka varorna till Danmark. 

Oooh glömde nästan! Kan man använda sig av rosa servetter när man skapar eget Bottenmaterial? Eller är det inte bra?

Tack på förhand. 🙂

Annons:
Majaa12
1/24/15, 1:24 PM
#1

Rosa servetter borde gå bra, annars finns det rosa carefresh :) https://animail.se/carefresh-colors-pink-50-l.html

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

[Tilde]
1/24/15, 1:49 PM
#2

#1 Tack, vad bra :) Carefresh är bara så dyrt i jämförelse 😛

Majaa12
1/24/15, 2:19 PM
#3

#2 Ja det är det ju… Ska du ha servetter i hela buren eller ska du ha något annat Bottenmaterial också? Servetter blir nog också ganska dyrt om man har det i hela buren ;)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

[Tilde]
1/24/15, 2:51 PM
#4

#3 Tänkte ha spån i hela buren och göra en del med det egna bottenmaterialet. Eventuellt ett tunnare lager med det egna ovanpå spånen. 🙂

[Pomelo & Gigi]
1/25/15, 9:06 PM
#5

man kan göra eget "carefresh" finns flera videos på youtube men man tar toapapper och man blandar i lite röd karamell färg och vatten.

Mirre395
1/25/15, 9:07 PM
#6

#2 Det är inte heller så svårt att göra egen carefresh av toalettpapper och sedan färga med karamellfärg. Man kan lätt färga med hemmagjord karamellfärg t.ex. Med jordgubbar:)

Annons:
[Tilde]
1/25/15, 9:11 PM
#7

#5 Det var det jag tänkte, fast jag vill inte använda karamellfärg då detta är bevisat vara cancerframkallade. Även om en hamster kanske inte skulle hinna utveckla cancer under sitt liv så håller jag mig helst borta från karamellfärg. 😛 Fast jag fick tipset att bada pappret i vatten man kokat rödbetor i :)

#6 Ja jordgubbsfärg vore ju något :) som jag skrev ovan vill jag ha något annat än just karamellfärg, så ett mer naturligt sätt är ju helt klart värt att klura på. 😃

Mirre395
1/26/15, 11:55 AM
#8

#5 förlåt, missade helt ditt inlägg;)

Mirre395
1/26/15, 12:00 PM
#9

#7 Jag hittade en video på hur man kan göra egen karamellfärg av just jordgubbar( sallad och morot). Kanske värt att testa?:) Hoppas att det går bra att den är på engelska;)

[Tilde]
1/26/15, 9:54 PM
#10

#9 Tack, ska kolla! Ja absolut, föredrar nästan tutorials på engelska 👍

Smådjursälskaren
2/2/15, 8:44 AM
#11

Du kan gå in på viovet😃 dom har ett stort och bra sortiment. Där hittar du säkert något

Mvh Elin 🐹

Awoma
2/2/15, 12:52 PM
#12

På olika zoo affärer tar dom nu in ''My Princess''  och  ''My prince'' Jätte fina och söta saker <3 =)

[Tilde]
2/2/15, 4:54 PM
#13

#11 Tror det var svindyr frakt där dock :/

#12 Såna matskålar? Eller fler saker? 🙂

Annons:
Awoma
2/10/15, 4:13 PM
#14

#13 Helt missat din kommentar,  jätte många olika saker :) dock till ett lite högre pris :) 

My Prince är lite mer åt det grå hållet och My Princess är bara massa ROSA hehe :P

Upp till toppen
Annons: