Annons:
Etikettguldhamster
Läst 531 ggr
Tintin_020423lilja
1/22/15, 8:45 PM

Vad ska jag göra på slöjden?

Igår när vi hade slöjd i skolan så blev jag klar med min fågelholk. Min kompis började göra något till sin hund så jag vill göra något till Tintin! Men vad????! Kommer typ bara på ett hus till han men det har han redan och hans Bur e så fullproppad redan… Har ni några förslag?! PS. Det får inte vara för svårt, är superkass på typ borra och spika och sånt så typ nåt enkelt!

Annons:
Odette
1/22/15, 8:50 PM
#1

Ja jag tänker ju först och främst på ett hus eller en tunnel, en tunnel behöver ju inte vara rund utan det går ju att sätta ihop två avlånga sidor och sedan ett tak på. Då blir det ju som en tunnel 😛
Du kan ju kolla runt lite på olika zoosajter och se vad det finns för tillbehör och leksaker, så kanske du får några idéer. Är buren redan ganska full så kan du ju byta ut och ändra inredningen lite :)

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Tintin_020423lilja
1/22/15, 8:52 PM
#2

#1 En tunnel var ett bra förslag! Ska kolla lite på nätet med, tack för tipset!

Patriszija
1/22/15, 8:59 PM
#3

ett grävtorn kanske? :)

Odette
1/22/15, 9:09 PM
#4

Ja men ett grävtorn kan du ju göra! Är ju perfekt, å säkert väldigt uppskattat också 😃

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Tintin_020423lilja
1/23/15, 7:23 AM
#5

Ja jättebra idé #3

dobbysmamsi
1/23/15, 10:15 AM
#6

När jag hade slöjd i skolan minns jag att en i min klass gjorde en slags labyrint. Så hon gjorde först en stor fyrkant såg ut som en låda, sedan satte hon upp väggar :)

Annons:
Tintin_020423lilja
1/23/15, 3:24 PM
#7

#6 a det va också en bra idé men man måste typ använda jättemycket trä/material och jag tror inte att vi får använda så mycket+ så har jag redan gjort en labyrint hemma i en stor kartonglåda, men man vill ju järna göra en finare… :-/

[[dvärgkaniner]]
1/23/15, 8:41 PM
#8

Agility hinder?

Upp till toppen
Annons: