Annons:
Etikettguldhamster
Läst 574 ggr
Imasy
1/22/15, 2:00 PM

Knäpp-hamstrar ;D

Barnens guldar blir man ju inte riktigt klok på.

Axel, som har den stora buren med massor av hus, får man leta efter jämt och ständigt. Han flyttar nämligen var och varannan dag ;D

Och Nisse, den lille krabaten har gett mig hjärtinfarkt många gånger. Jag har nämligen hittat honom död ett flertal gånger, och medan jag sliter upp buren i panik så tittar han upp och undrar vad som står på.

Han går nämligen inte och sover där han borde, utan bara lägger sig lite här och var, så han ser helt död ut där han ligger på sidan mitt i buren.

Har era hamstrar några sådana där knäppa egenheter för sig?

Annons:
Surpan
1/22/15, 2:08 PM
#1

Tobbes roligaste grej är att när man öppnar buren så sträcker han på sig så mycket för han vill komma upp att han ramlar baklänges. 😃 Det ser ganska kul ut.

/Surpan

Tintin_020423lilja
1/22/15, 3:40 PM
#2

En gång somnade Tintin bara helt plötsligt när han sprang i sitt hjul… Blev jätterädd;-)

Cireea
1/22/15, 3:53 PM
#3

När Seth var lite yngre (läst 1,5 år) hade han tillgång till ett Hjul och ibland när han sprungit så kunde jag se honom liksom ligga med halva kroppen utanför hjulet och jag blev tokrädd och trodde gubben gått och fått en hjärtattack eller något men då visade det sig att han bara lagt sig för en liten vilopaus… 

Måste jag säga att han inte får ha Hjul längre? Han är för övrigt 2 år och 1 månad så han är lite för stel och seg för Hjul nu för tiden ändå.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

dobbysmamsi
1/23/15, 4:00 PM
#4

Min lille fick för sig att somna i sitt sandbad, vilket han aldrig gjort förut! Fick panik och började gråta.. trodde han var död..men han kom ut och tittade på mig som "vafan bölar du för"

Upp till toppen
Annons: