Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes, köpes och erbjudes 28 - Nyfiken i en strut
19 --- Burar och tillbehör

Saker som jag rekommenderar

2015-01-07 16:57 #0 av: Hanna som har en hamster

Hej, jag har en guldhamster och jag vill gjärna rekommendera några saker.

Den första saken som jag rekommenderar är ett hamsterhus! Jag har typ denna: 

Den andra saken som jag rekommenderar är hamsterskålar! 

Alla behöver en hamsterskål! Jag brukar lägga godsaker i den ena och mat i den andre! såhär ser de typ ut, fast jag har färger på de.

Sen  den tredje saken jag rekommenderar är..... 

Hamster vattenflaskor!!! Jag har en röd vattenflaska och även om hamstern inte dricker allt så måste man fylla hela den, annars kan vattnet inte komma ut. 

Den fjärde saken jag rekommenderar är......

Hamsterhjul!! 

Liksom, alla borde väl få ha kul? Hamstern kommer att upptäcka hjulet och älska det! Om det låter för mycket så tar man bara matolja eller rapsolja på en tuss och dutta på hjulet!

Den femte saken jag rekommenderar är......

En Hamster toalett!!
¨Hamstrar behöver också gå på toa!!

Därför rekommenderar jag denna:

Spaden ingår i köp av toaletten.

Och sist men inte minst..

Den sjätte saken jag rekommmenderar är..... 

sågspån för hamster!

Jag har det för botten, så att det är mjukt i buren.

Anmäl
2015-01-07 16:58 #1 av: Cireea

Har du lov att använda dessa bilder? Glad

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Litteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2015-01-07 16:58 #2 av: Dvärgvädur

Tänk på att inte ta bilder från google. 

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Anmäl
2015-01-07 17:15 #3 av: Hanna som har en hamster

ska tänka på det nästa gång

Anmäl
2015-01-07 17:38 #4 av: Mirre395

Sådana hjul är inte bra för hamstrar. Klor och tassar kan fastna och tassarna är känsliga och kan bli väldigt ömma av att springa på galler. Då är plasthjul bättre:)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.