Annons:
Etiketthamster
Läst 568 ggr
Deviance
2015-01-03 22:29

Att känna sig som en hemsk matte/husse

Det gör vi väl alla ibland. För mig är det när jag ska städa buren och måste förstöra deras jättefint konstruerade bon. Då känner jag mig jätteelak haha.

Gör ni också det eller när känner ni er som en hemsk matte/husse?

____________

hamstrar & fotografering

Annons:
Majaa12
2015-01-03 23:53
#1

När jag har släppt ner min hamster i buren efter lång rastning. Hon vill så gärna klättra upp på mina armar igen och jag måste lyfta bort henne för att stänga locket på buren. Då känner jag mig lite elak som stänger in henne när hon så gärna vill vara med mig… :(

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

dobbysmamsi
2015-01-07 03:06
#2

Känner mig super elak nu under vintern då min hamster laddar upp med massor av mat i boet, och jag brukar låta det vara kvar en vecka extra sen måste jag nästan ta bort det :(

[Deshasix]
2015-01-07 06:14
#3

Känner mig också elak när jag måste städa buren och förstöra så fint han gjort i sitt bo :o eller när jag sitter och klappar på kaninerna men måste gå någonstans och dom går efter och puttar på mig för att jag ska fortsätta klappa men inte har tid :'o

Mirre395
2015-01-07 08:56
#4

Precis som #1 har så tycker jag det är så jobbigt eftersom att han så jättegärna vill uppifrån buren efter rastning och hoppar krafsar på sidorna innan han sorgset ger upp. Jag känner mig så otroligt hemsk:(

Dvärgvädur
2015-01-07 10:27
#5

Håller med det där med boet hahah! Jag hör hur de kämpar, det prasslar i pappret hela tiden, samlar på nytt osv och så måste man förstöra det efter en vecka, även tömma en del av deras enorma matförråd 😕

Också när de kommer ut och vill upp precis när man ska iväg någonstans så att man inte har möjlighet att ta upp dem, de sitter och ser så sorgsna ut då :(

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Upp till toppen
Annons: