Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes, köpes och erbjudes 28 - Nyfiken i en strut
18. HAMSTER ALLMÄNT

Att känna sig som en hemsk matte/husse

2015-01-03 22:29 #0 av: Deviance

Det gör vi väl alla ibland. För mig är det när jag ska städa buren och måste förstöra deras jättefint konstruerade bon. Då känner jag mig jätteelak haha.

Gör ni också det eller när känner ni er som en hemsk matte/husse?

Anmäl
2015-01-03 23:53 #1 av: Majaa12

När jag har släppt ner min hamster i buren efter lång rastning. Hon vill så gärna klättra upp på mina armar igen och jag måste lyfta bort henne för att stänga locket på buren. Då känner jag mig lite elak som stänger in henne när hon så gärna vill vara med mig... :(

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus 

Anmäl
2015-01-07 03:06 #2 av: dobbysmamsi

Känner mig super elak nu under vintern då min hamster laddar upp med massor av mat i boet, och jag brukar låta det vara kvar en vecka extra sen måste jag nästan ta bort det :(

Anmäl
2015-01-07 06:14 #3 av: [Deshasix]

Känner mig också elak när jag måste städa buren och förstöra så fint han gjort i sitt bo :o eller när jag sitter och klappar på kaninerna men måste gå någonstans och dom går efter och puttar på mig för att jag ska fortsätta klappa men inte har tid :'o

Anmäl
2015-01-07 08:56 #4 av: Mirre395

Precis som #1 har så tycker jag det är så jobbigt eftersom att han så jättegärna vill uppifrån buren efter rastning och hoppar krafsar på sidorna innan han sorgset ger upp. Jag känner mig så otroligt hemsk:(

Anmäl
2015-01-07 10:27 #5 av: Dvärgvädur

Håller med det där med boet hahah! Jag hör hur de kämpar, det prasslar i pappret hela tiden, samlar på nytt osv och så måste man förstöra det efter en vecka, även tömma en del av deras enorma matförråd Ledsen

Också när de kommer ut och vill upp precis när man ska iväg någonstans så att man inte har möjlighet att ta upp dem, de sitter och ser så sorgsna ut då :(

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.