Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 952 ggr
Wellcraft
2014-12-26 23:53

Att ta det sista beslutet...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte trodde jag, att jag som är snart arton år gammal kunde älska en sådan liten parvel så mycket.
När man levt ihop i nästan tre år så glömmer man bort att ens vän en gång kommer dö.
Jag har haft otaligt mycket hamstrar under mina 11 år som hamsterägare, men den här killen är speciell.
Kli på magen och att sitta på axeln var det bästa som finns, aldrig bitits, hotat eller markerat. Han kan sitt namn och kommer när han hör min röst.

Men tyvärr. Han har blivit mycket sjuk på bara två dagar, från en pigg gammal krutgubbe till att bli full med cancer och antagligen även fått en stroke.

Imorgon ska han tas bort och det gör så ont. För jag vet att vart jag än letar så kommer jag aldrig hitta en guldhamster som min lilla Skrillex.
Men han förtjänar inte att lida, det är för hans skull.

Jag tror att jag nu efter 11 år tar en paus från guldhamstrarna.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Annons:
Moast
2014-12-27 02:30
#1

Styrkekramar! ❤️❤️

LillyAmanda
2014-12-27 11:08
#2

Många styrkekramar ♥ Sådana beslut är svåra. Även Små saker älskar man över allt annat. Själv har jag aldrig förlorat en hamster ännu, men en hund. Och det är svårt. Alla tårar torkar en dag. Men det kan ta lång tid. Många styrkekramar♥♥

**//Amanda

Mawilma
2014-12-27 11:49
#3

Men så sorgligt…Förstår din ledsamhet ..🤗

~ Mawilma ~

"Morris & My"

Wellcraft
2014-12-27 12:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Tack alla. 🌺Han gick bort själv i natt i sömnen, så nu vilar han gott.
Vila i frid Belial "Skrillex".  ❤️

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

luddtuss
2014-12-27 12:21
#5

Kram till dig och Sov Gott fina Skrillex❤️

 

Scorpio97
2014-12-27 12:22
#6

Beklagar!


//Jessie

Annons:
Wellcraft
2014-12-27 18:01
#7

Ni är så vänliga på denna sajt, tack för ert stöd! 🌺
Akvariet som han bodde i är så tomt nu.. Kanske inte lägger ner guldhamsteriet i alla fall, vi får se. Måste bearbeta lite känslor innan jag bestämmer mig. Men när man haft minst en guldhamster hos sig sen man var fem år så är det en enorm tomhet att stå utan en guldis. ❤️

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Mirre395
2014-12-27 18:09
#8

Så sorgligt:( jag beklagar verkligen sorgen, styrkekramar från mig. Vila i frid!

Deviance
2014-12-28 01:45
#9

Massa styrkekramar <3<3

____________

hamstrar & fotografering

Upp till toppen
Annons: