Annons:
Etikettrysk-vintervit
Läst 547 ggr
mullsi
2014-12-26 14:39

uppfödare Stokcholm

Hej! Kan jag få höra era erfarenheter om olika uppfödare här i Stockholm ? :)

Annons:
Olivia8383
2014-12-26 15:11
#1

Jag har inte köpt från så många olika men jag har haft kontakt med en del uppfödare. Kokolandia som föderupp guldhamstrar är superbra tycker jag. Jag köpte min första hamster där och det är den bästa lillskrutta som jag någonsin haft. Sofia på Vädersjö's har väldigt fina hamstrar med bra typ och fina till utställningar och ger fina liljer i avel. Emmy på Eldängens har superfina dvärgisar, har tyvärr inte köpt någon hamster från henne men jag kan, med tanke på hur hon är som person garantera att hon har superfina och jättesnälla djur. Det finns nog fler i Stockholmstrakten men dessa är de jag kan för tillfället. ;)

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

Cireea
2014-12-26 16:09
#2

Sofia på Vädersjö's! 🙂

Jag har köpt av henne tidigare och planerar ytterligare ett köp nu till året. Fina hamstrar med gudomligt temperament. Jag ställer inte ut men jag avlar och hon har fina typer på sina djur.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

LillyAmanda
2014-12-26 18:38
#3

Sofia som både #1 och #2 har rekommenderat! Jag har en liten hane från henne och han e heeelt underbar. Jag har inte köpt ifrån fler i stockholmstrakten. :)

**//Amanda

Evovva
2014-12-26 19:55
#4

  #1 Olivia8383 😉   Näckrosens hamstrar. Köpte väldens underbaraste lilla tjej från henne. Hon blev SM  4 i standardklassen. 😃

mullsi
2014-12-26 23:05
#5

Tack :) Föder de upp vintervit?:)

Fiona1234
2014-12-26 23:42
#6

Vänligen håll dig till en tråd samt ge ut faktan om vad du söker så vi slipper ha en massa trådar ifrån samma användare om samma ämne. Jag låser tråden då den inte har något syfte 🙂

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: