Annons:
Etikettminneslund
Läst 982 ggr
Fiona1234
2014-11-23 21:07

Vila i frid Elsa ♡

Lördagen den 22:a november somnade min älskade pälsboll Elsa in Hjärta Hon har varit dålig under en tid och jag kände då att desto sämre hon blev, att det ända rätta vara att låta henne få somna in, det är obeskrivligt hur mycket jag älskar henne! Hon var ur min allra första kull så hon betyder något enormt för mig, ingen förstår nog kärleken till henne Hjärta

Vila i frid älskade vän, jag kommer aldrig glömma dig! Hjärta

Blomma2012.11.14-2014.11.22 Blomma

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Annons:
Mirre395
2014-11-23 21:12
#1

Beklagar❤️ Det är alltid så svårt att mista en vän🌹 Hon var väldigt fin och söt, jag förstår att hon är saknad. Väldigt fint ni gjort till henne vi graven❤️ Vila i Frid lilla Elsa🐾❤️

Cireea
2014-11-23 21:18
#2

Vila i frid Elsa❤️Jag finns för dig Sofia om du behöver prata


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Vovisch nr2
2014-11-23 21:21
#3

Vad fint du har gjort till henne❤️

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

annakarin_li
2014-11-23 21:53
#4

Så fint du gjort för söta Elsa! Sov gott sötaste pälsboll!

annakarin_li
2014-11-23 21:53
#5
Moast
2014-11-23 22:28
#6

Beklagar sorgen👼 R.I.P

Annons:
Olivia8383
2014-11-23 23:45
#7

Nej, lillskruttan! Jag lider verkligen med dig! De som har följt en från start och som alltid har funnits där hela tiden, de betyder så mycket! Hon var en jättefin skrutta och jag kommer verkligen ihåg att både du och jag skulle låna samma hane till våra honor, jag till Aggis och du till Elsa. Vi båda hade våra första honor på ett eller annar sätt. Du hade din första egenuppfödda och jag min första guld. Det blev tillslut så att jag aldrig lånade Pangolin men det är ju en annan historia. Jag såg henne bara en gång men det räckte för att komma ihåg henne nu! Hon var så fruktansvärt fin och betydde så mycket för dig så att det knappt finns ord. Du har rätt i att ingen riktigt exakt kan veta hur det känns för ingen har haft den exakta relationen som ni två hade. Men jag kan stötta dig i den delen jag vet om och i den delen av sorgen som jag själv har känt, även fast jag inte kan nå hela vägen. Jag vet ju som sagt en del, delen och sorgen när min Aggis gick bort. Och hur jag kände då, det kan jag stötta dig igenom nu! ❤️

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

MaaariaS
2014-11-24 00:59
#8

Beklagar 🌺

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Fiona1234
2014-11-24 22:34
#9

Tack underbara ni ♡ #7 Du är allt för underbar, så fint skrivet! ♡ Jag saknar henne något enormt, men uppfödningen får mig ändå på nått sätt att blicka framåt genom mina andra underbara djur. Betyder verkligen jätte mycket för mig det du skrev, tack så mycket underbara du ♡

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Upp till toppen
Annons: