#6-7 Hihi jag funderade på rost umb faktiskt då hon var så lik en bebis jag hade i en kull förut, men jag blev osäker. Men kul att man börjar se som andra gör haha ;)
Jättefin tjej verkligen. Som ovanstående säger så är hon inte nf och jag tror också att hon är rost umb. Du får naturligtvis göra som du vill men hade jag varit du så hade jag kontaktat uppfödaren och fixat en stamtavla som stämmer för det kommer att gynna dig senare om du T.ex. ska avla eller gå på utställning. Annars så är det ju skönt att ha en stamtavla som stämmer också! Men som sagt så får du bestämma själv. ;)
BILDBOMB!!!!!! här kommer massor av bilder på lilla Svea jag tycker att hon har blivit väldigt fin i färgen hon börjar bli orange på huvudet. hon har blivit väldigt fluffig också . ni som är erfarna uppfödare tror ni hon kan få en cert på en utsällning
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.