Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk

hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovski avel,genetik,uppfödning,roborovski hälsa,beteende,kosthållning,roborovski Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
avel,genetik,uppfödning,kinesisk

Städa buren ?

2014-10-29 20:30 #0 av: Yohanna96

Mina hamster har ju ungar som föddes 17/10 ( alltså två veckor på fredag) Dom springer runt i buren väldigt mycket och mamman låter mig klappa och känna på ungarna utan att hon blir stressad eller upprörd.  Kan jag städa buren nu? den luktar ju verkligen illa efter två veckor utan något städ.

Anmäl
2014-10-29 20:32 #1 av: Fiona1234

Har de öppnat ögonen är det okej, annars måste de vänta tills de ha öppnat ögonen.

Anmäl
2014-10-29 20:37 #2 av: Yohanna96

nej de har inte öppnat ögonen. då får jag vänta lite till.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.