Annons:
Etiketteravelgenetikuppfödningvintervit
Läst 890 ggr
fuzzie
2014-09-01 10:04

Planerade kullar ^^

Hejsan! 

Nu är det så att jag har planerat klart hösten/vinterns kullar och de kommer bli följande: 

Kull 1: Cleo (Snögatans Roses) med Båtsman (Snögatans Båtsman) 

Kull 2: Belle (egenuppfödd) med Monster (Mandarin´s Monster) Tjeckisk import

Dessa är alltså planerna och jag tror verkligen att dessa kan bli lyckade. Cleo och Båtsman fick så himla fina ungar sist och innan Cleo går i pension så vill jag hinna få ta del av ytterligare ett gäng bedårande och mycket trevliga små mysklumpar som förhoppningsvis ärver de goda egenskaperna som förra kullen gjorde. 

Belle och Monster valde jag att sätta ihop då jag tror att de kan komplettera varandra väldigt bra och eftersom Belle har ärv modern Cleos temperament så borde även denna kullen bli väldigt tillgivna och kontaktsökande. Samt att det skulle vara trevligt med några fina mörka agouti och ett par agouti pearl. 

Förväntade färger är: 

Kull 1: Agouti & Sapphire både med och utan Pearl. 
Kull 2: Agouti & Agouti Pearl 

Mer info finns på hemsidan: 
fuzzieshamsteruppfodning

Ni är varmt välkomna in och kika runt och skulle ni vara intresserade av ungar så är det bara att höra av er här, via mejl eller via kontaktformuläret på hemsidan och berätta mer om er själva så kan jag skriva upp er på intresselistan! Glad

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
HamsterPärlan
2014-11-21 14:26
#1

var finns de

HjärtaHälsningar Pärlan och Alice Hjärta

fuzzie
2014-11-21 22:43
#2

#1 I Falun finns hamstrarna, dock så blev kullarna aldrig av. 😕 

Men jag har hamstrar till salu om du skulle vara intresserad? Du får gärna PM:a mig isåfall. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Upp till toppen
Annons: