Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningroborovski
Läst 1925 ggr
nlinds
4/17/13, 12:14 PM

video .. irriterad

Ja, nu blev jag faktiskt arg.. slänger man i hamstrar så i en balja ? NEJ, speciellt inte utan att dom kan klättra upp på något. Jäkligt taskigt tycker jag.

http://www.youtube.com/watch?v=wWzGRqqUkc0

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Annons:
CorneliaAndersson
4/17/13, 12:19 PM
#1

Var faktiskt tvungen att kommentera den x.x

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

jossa5
4/17/13, 12:21 PM
#2

Jag håller med. Har sett den förut, och dessvärre förstår folk inte bättre. Det bästa man kan göra är ju att inte titta på dessa videos, så man inte behöver se alla korkade människor och bli arg över dom. :/

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

nlinds
4/17/13, 12:22 PM
#3

vilken kommentar är din ? många har skrivit att hon är elak. funderar på att göra det själv, så gör man inte !!!

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

CorneliaAndersson
4/17/13, 12:33 PM
#4

Den ''väntar på att accepteras''

Har även anmält en video för djurplågeri, där ägaren låter hamstrarna slåss :O

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

nlinds
4/17/13, 12:33 PM
#5

men shit… vilka folk det finns..

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

CorneliaAndersson
4/17/13, 12:37 PM
#6

Ja usch,, å jag har verkligen dumförklarat dom ;)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Annons:
nlinds
4/17/13, 12:39 PM
#7

anmälde också en video precis, där 2 hamstrar slogs och de skrattade åt dom. så jävla idiotiskt ! NEJ nu ska jag sluta titta på såntdär, gör mig bara as arg..

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

CorneliaAndersson
4/17/13, 12:40 PM
#8

Mig med :S

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Fiona1234
4/17/13, 12:48 PM
#9

Fy fan vad hemskt!

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

nlinds
4/17/13, 12:54 PM
#10

ja, usch.. sådanna människor vill man avrätta litegrann….

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

[körsbärsblomma]
4/17/13, 2:39 PM
#11

hur dum får man vara😭

Rebornbabyn
4/17/13, 3:32 PM
#12

Tycker synd om hamstrarna. Varför köper man djur och sedan bara "plågar" dem?? 😕

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

minihamster
4/17/13, 3:51 PM
#13

Nej usch! Jag hade sett den här videon förut men jag kollade kommentarerna nu. Det var jättemånga som hade skrivit typ att de måste testa det här med sina hamstrar och att det såg jätteroligt ut. Tycker så synd om hamstrarna… De lider och håller på att drunkna för att folk ska tycka att det ser kul ut!

//Josephine :)

Annons:
CorneliaAndersson
4/17/13, 4:00 PM
#14

Visst, det kan ju kanske vara bra för att mjuka upp lederna o,s,v.
Men, på TOK för mycket vatten och varför i hela fridens namn har dom typ inte någon sorts ''plattform'' som hamstrarna kan vara på? :O

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

ElviraNym
4/17/13, 6:02 PM
#15

Stakars hamstrarna!!  Dom kommer ju inte ens upp! Och i början typ klämde hon på dom och sedan bara slängde dom i baljan med ett plask. Vem vet hur varmt vattnet var!? Tänk om det var jätte kallt. Ne ush vad arg jag har blivit!! Hon retar upp mig så fruktansvärt mycket. Jag tycker så fruktansvärt synd om dom små hampisarna. 😡😭😡

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Dvärgis1234
4/19/13, 11:47 AM
#16

Vem gör något sådant hemskt man skall aldrig bada sin hamster om det inte är " AKUT" det vart säkert kallt också sedan slänger man väl inte i dom sådär nu e jag arg !!!!!!!!!!😕


emdavidsson
4/19/13, 11:53 AM
#17

Fyyy…. stackarna. "food coming out from the mouth" säger hon i början, tro fan det när hon håller dem som hon gör och ja, de e väl säkert stressade, klart de spottar ut. Men till saken, ska man ens bada hamstrar? Aldrig behövt göra detta men känner till att vissa ändå gör det? Läst att de kan få lunginflammation och dessutom brukar de ju ta hand om sin egna hygien? Hamstrarna alltså haha :p

minihamster
4/19/13, 11:59 AM
#18

#17 Nej, men ska ALDRIG bada hamstrar. I det vilda håller sig hamstrarna rena genom att tvätta sig i Sand och de måste det få göra i fångenskap också. Badar man en hamster i vatten så får den antagligen lunginflammation och dör…

//Josephine :)

Emmaslindh
4/19/13, 12:02 PM
#19

Usch fyfan, sett den flera gånger och får alltid lika ont i magen när den ena lillen hamnar under vattnet och sen kämpar med att hålla sig över ytan :(

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Linda3046
4/19/13, 12:53 PM
#20

Har sett denna video några gånger och man blir så enormt frustrerad på att det finns folk som försvarar detta i kommentarerna också! Vem som helst som ens har en smula inlevelseförmåga borde ju se att hamstrarna inte gillar det och kämpar för sitt liv för att komma upp! :/

Tänk bara vilken panik man själv skulle få om man blev ikastad i vatten sådär utan att vara förberedd på det och sen finns ingenstans att greppa sig fast eller klättra upp på. :/

Annons:
ElviraNym
4/19/13, 2:33 PM
#21

Kortfattat 

Hon är hemsk och borde inte ha hamstrar.

Mvh Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Dvärgvädur
4/19/13, 4:27 PM
#22

Jag gråter sjöar! 😭

Man gör bara inte så! Min gamla hamster blev arg bara han fick lite vatten från flaskan på sig, och många kommenterade omg funny! 😡

Håller med #21

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

saffran123
4/19/13, 5:20 PM
#23

Men usch! Stackars den lille på slutet som kom under vattnet och så låter hon honom hållas ett tag och sedan efter typ 10sek tar upp honom/henne.. 🤐😢

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

Rocksey123
4/19/13, 6:11 PM
#24

Har sett videon ca 3 gånger nu… Blir så jävla (ursäkta språket) arg!! Man kan ju inte bara kasta ner två levande varelser och sedan tycka det är kul!!! Det finns bara ett ord: Djurplågeri.

//Selma

Stay strong, whathever they say.

ElviraNym
4/19/13, 7:55 PM
#25

Alltså jag kommenterar på detta så himmla mycket men alltså ush vad dum hon är det är ingen som skriver att "hamstrar ska inte bada" eller något liknande:/ Ush Ush Ush Ush Stackars hamstrar jag skulle nästan kunna åka dit och ta dom ifrån henne:/ Ush Ush

Mvh Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

nlinds
4/19/13, 8:18 PM
#26

Ja, jag får lika ont i magen varje gång jag ser videon. Så jäkla stört ! Sådanna människor borde inte få ha djur ALLS

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Upp till toppen
Annons: