Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningkinesisk
Läst 2154 ggr
Hamsterndumle
4/4/13, 8:17 PM

Hamster som sträcker sig!

Hej! När jag ska ta ut min hamster och rasta med honom och leka med honom så får jag oftast väcka honom lite lätt för att det inte ska bli för sent. Visst, det är normalt att de sträcker sig 2-3 gånger, precis som vi människor gör när vi har vaknat. Men min lilla Dumle sträcker på sig 10-11 gånger. Jag blir nästan orolig att det är något fel. Är det någon som vet om detta eller har upplevt/upplever det själv?

Annons:
Anna4077
4/4/13, 9:36 PM
#1

Ingen aning. Fast jag brukar behöva sträcka mig ska mycket och gäspar innan jag är igång. Du kanske bara har en lite trött hampis :) han kan ju vara lite stel? Är han bebis eller äldre? Om han är ung kanske han har växt värk? Om nu hamstrar har sånt :p

Anna och taxen Max

Hamsterndumle
4/8/13, 8:24 PM
#2

Haha, ja han är ju faktiskt ganska ung. Tack i allafall #1

Susannaaa
4/8/13, 9:47 PM
#3

Har en liten bebis hemma på 5 veckor. Hon kan sträcka sig precis som du säger mååånga gånger, men jag tror inte det är något att oroa sig över :) Kanske är det som #1 säger att det är växtvärk :)

Rebornbabyn
4/9/13, 4:05 PM
#4

Jag håller med er! Min hamster är en tröttis han med, när han precis har vaknat! :) Men det är inget att oroa sig för, de har väl bara sovit gott?!

❤️🙂

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Upp till toppen
Annons: