Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk

Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk

Han äter inte mycket?

2013-03-04 19:02 #0 av: Andreauuu

Min hane på snart 1 år äter och dricker väldigt lite. Det känns som att han är pigg mår bra, Men har någon en arning om varför han äter och dricker så dåligt?Förskräckt

Anmäl
2013-03-04 19:40 #1 av: annakarin_li

Får han i sig vätska genom färsk mat? Min äter enbart färsk mat och dricker näsyan ingenting. Däremot får hon i sig vis röd paprika etc

Anmäl
2013-03-04 19:41 #2 av: ElviraNym

Han kan ha ont i tänderna. Om han inte gnager på saker å ting som han ska. Ja vet faktiskt inte, det var svårt. Han kanske helt enkelt inte gillar maten. Du kan väl testa att hitta en ny rätt av dom sakerna han gillar. Men då menar jag nattuligt vis inte godis utan kanske köttfärs eller grönsaker. Om han inte äter då så kanske du ska gå till vetrinären. Dom vet tusen gånger bättre en vad jag vet. Dom kan säkert ge dig ett svar. 

Lycka till!

//Elvira

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.