Annons:
Etikettguldhamster
Läst 808 ggr
Fritz042222
2017-07-02 07:23

Hjälp

Hej igår dog min hamster. ( tror jag. ) jag skulle ge henne mat och vatten, men hon vaknade inte som hon brukar göra av ljudet. Jag tryckte försiktigt vid sidan av buren där hon låg, hon började andas liiite. Jag petade försiktigt på henne men hon reagerade inte så mycket. Jag började få panik och gråta. Jag lyfte upp henne och hon hade bajs i rumpan och hon hade blivit jätte lätt och pälsen kändes väldigt mjuk o tunn det går inte riktigt att beskriva, hon blundade frf o man kände inte hjärtan slå sådär som man brukar göra. Jag la ner henne igen och hon låg bara där pladask i buren med ena benet ute, men hon andades fortfarande ibland. Hon gick inte utan typ ålade sig försiktigt och långsamt in i buren igen. Jag va så ledsen så fick sova hos mamma i natt, nu när jag gick in o skulle titta till henne så var hon inte i buren längre. Antar att dom tittade till henne när jag somnat och att hon var död eller något. ( hon kan ligga under sitt hus har inte kollar det än men det är en grej jag undrar. ) Vet någon vad det här berodde på? Asså höll hon på och dö eller asså vad hände..? Hon hette Fritz och va en guldhamster 1-1,5 år typ… :'(

Annons:
Fritz042222
2017-07-02 07:30
#1

Jag kollade under huset och hon var där död. :((((

luddtuss
2017-07-02 09:54
#2

Beklagar verkligen 💓

 

molam
2017-07-02 23:18
#3

Åldern kan ha spelat in, Var hon från djuraffär? för isf har man ingen aning om vad för sjukdomar som ligger bakom, Kan vara vadsomhelst kan även var aåldern om hon var från djuraffär, Så kan vara allt från ålder till en sjukdom.

Beklagar verkligen.. "/ 💔

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Josefinpersson
2017-07-02 23:36
#4

❤️❤️

Kex!
2017-07-03 09:26
#5

💔

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Meja H
2017-07-03 16:41
#6

💔

Annons:
tiger tok
2017-07-04 18:22
#7

Så hemskt, beklagar verkligen!❤️

[Jonna13]
2017-07-19 18:08
#8

Jag har varit med om Att se sin lilla pälskling dö fast X3… uch det är verkligen hämskt💔💔 Första gången så var det en guldhamster som hette Sunny, hon började pipa lite och släpade sig fram på framtassarna och la sig i ett hörn och somnade in. Den andra hamstern var en hamster unge som hette polly som jag behöll från en hamster kull, när hon var 2,5 år så hörde jag flämtanden från hennes hus så jag tog upp lenne ovh satt och klappade henne för att hon skulle känna sig lugn och trygg efter ca 30 min så dog hon i min hand😣😞 senaste gången var det ennu en guldhamster, hon hette Mini Snäckan, när hon var ca 2 år så gick jag för bi hennes Bur, hon vinglade fram och tillbaka, ramlade omkull och pep, jag tog direkt ut henne. Jag tog en spruta (sån man kan fylla med vätska, utan En spets, alltså inget som man stoppar in i hamstern) och fyllde den med vatten och försökte få henne att dricka. Hon vandrade runt på min säng men jag var tvungen att hjälpa henne genom att ge stöd på sidorna, hon somnade sedan i min famn och slutade andas ca 10min efter det. Men sedan har jag också haft flera andra som lungt har fått somna in i sömnen som man önskar att alla kunde😔😕💔💔

[Jonna13]
2017-07-19 18:08
#9

Jag är otroligt ledsen för din skull! Massa kramar till dig❤❤

Upp till toppen
Annons: