Annons:
Etikettbildtråd
Läst 853 ggr
eelliieeee
4/13/17, 9:35 AM

Alyssas Bildtråd :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte göra en bildtråd åt min lilla Alyssa som är en satinpälsad långhårig guldhamsterhona som kom till mig 8 mars iår. Hon har ett underbart lugnt temperament och är jättesnäll :D Kaninerna på mitt rum är lika fascinerade av henne som hon är av dem och de hälsar på varandra genom glaset varje gång Alyssa vaknar på kvällen :) Här är en bild på henne som jag tog igår när jag städade hennes Bur. Fler bilder finns i kommentarerna 💕

Annons:
eelliieeee
4/13/17, 9:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Inspekterar buren efter städningen:)

eelliieeee
4/13/17, 9:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det blev naturtema, som alltid haha, i buren efter städning. På bilden syns ena hörnet/kortsidan av buren

eelliieeee
4/13/17, 9:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Samma kortsida men andra hörnet. Här är ett litet sandbad

eelliieeee
4/13/17, 9:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Andra kortsidan i buren består av en sovplats. Har beställt ett större marsvinshus som ska stå där istället för det lilla huset så snart det kommit på posten :)

eelliieeee
4/13/17, 9:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

I andra hörnet är en liten vånig med Sand och spån. Huset står med ~8cm spån under sig så att hon kan gräva ner sig ordentligt där.

eelliieeee
4/13/17, 9:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Kul att utforska tycker Alyssa!:D Tänkte bara tillägga att i #4 på bilden så är busken gjord av huvudet på en sopkvast (en ny och ren såklart ;) ). I mitten av buren är det en tunnel, ett till hus, en koja, en gnaggren och två Gnagpinnar samt jord att gräva i men den bilden vill inte läggas in här så jag får ta en ny senare :)

Annons:
eelliieeee
4/13/17, 9:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

En riktig liten sötnos 😍

Kex!
4/13/17, 12:22 PM
#8

så söt och så fin Bur <3

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

UlrikaD
4/13/17, 2:07 PM
#9

Du har verkligen gjort det superfint åt henne! Mamma, pappa och syskon vinkar lite avundsjukt med tassen härifrån;)

eelliieeee
4/13/17, 3:10 PM
#10

#8 Ja, hon är underbar! Tack <3 :) #9 Tack! Jag älskar att fixa med inredningen i burarna för man kan variera något enormt, även om man hela tiden vill behålla samma tema :D Haha, jag tror nog att mamma, pappa och syskon lever livet hos dig med ;)

Upp till toppen
Annons: