Annons:
Etiketthamster
Läst 659 ggr
Chinesecrestedlover
2017-03-19 17:23

Träslag för byggen och pyssel?

Hej!

Jag håller på att göra i ordning en Bur till möss (vilka jag hoppas snart ska komma hem…dvs. om vi lyckas hitta transporthjälp…) och vill även bygga/tillverka andra saker som t.ex. "Chew toys" och hus m.m. till dom små liven. 

Tänkte att jag lägger ut mina funderingar här också, borde ju vara ganska lika (gällande vad som fungerar och inte fungerar) oavsett om det är till möss eller till en hamster… Jag funderar dessutom på (läs: planerar förKär…ehm…har redan skaffat en del grejer…) att även inskaffa en guldhamster så småningom och då vill jag ju fixa massor med kul prylar även för den lilla sötnosen (hamstrar är ju bland de sötaste djuren alltsåHjärta). 

Se tråden tråd här: http://mus.ifokus.se/discussions/58ce222ece12c439e500060e-traslag-bygga-till-moss?discussions-1

Vad gäller hamstern så vill jag tillverka leksaker, hus m.m. även till den och förutom det; en Bur - tänker mig en Detolf Bur (eller eventuellt om jag lyckas hitta på nåt smart sätt att få plats med det…två som sitter ihop på något vis…drömmerDreglar…) och då kommer jag ju behöva göra lock (så att den inte sticker ut på egna äventyr och om oturen är framme slutar som hundgodis/leksakFörskräckt). Därmed behövs lister av ofarligt material (precis som för musburen jag beskriver i tråden ovan) att fästa nät på. 

Mvh/Chinesecrestedlover

Annons:
Upp till toppen
Annons: