Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes och köpes 28 - Nyfiken i en strut
19 --- Burar och tillbehör

Hamsterbur!

2017-03-09 19:18 #0 av: eemiliae

Jag har just nu en ferplast bur men funderar på att skaffa en ny bur. Sätt att många har detolf som bur och är ute efter något i den stilen. Dock behöver jag en lite kortare (men kan absolut vara bredare). Tänkte ifall någon vet om ikea eller någon annan sida säljer något man kan använda i denna stilen :)

Anmäl
2017-03-09 19:23 #1 av: eemiliae

En till sak - har sätt att många använder akvarium också  men hittar ingen sida som säljer det. Någon som vet en?

Anmäl
2017-03-09 19:43 #2 av: Whippet

#1 Du kan kolla på blocket eller Shpock! Där finns hur många fina, billiga akvarium som helst (såklart begagnade) Hoppas att du hittar vad du söker ^^

I'm out Vilar huvudet i handen

Anmäl
2017-03-09 20:23 #3 av: 91Marran

Kolla zoofast. De säljer akvarium.

Anmäl
2017-03-09 23:34 #4 av: sara flykt

Hej. Jag säger som #1 blocket, shpock. Citibord mm. Finns också ett antal olika bortskänkes sidor. Och det kan också hittas ibland på loppisar, röda korset mm.

Anmäl
2017-03-10 14:12 #5 av: fuzzie

#1 Jag säljer av några akvarium för en billigare peng, jag har lagt in en annons här inne på hamster ifokus så det är bara att kika in på den om du är intresserad Glad 

(jag hoppas förövrigt att att det var ok att jag tipsade om min annons i detta inlägg, annars får admin gärna ändra/rätta till/ta bort min kommentar) Skäms 

Anmäl
2017-03-11 10:18 #6 av: Dvärgvädur

Jag har två akvarium och det är utan tvekan ett av de bästa alternativen! Ett av dem köpte jag via en annons här på forumet, riktigt billigt och det andra i en vanlig djuraffär Glad

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.