Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes och köpes 28 - Nyfiken i en strut
27 - Säljes och köpes

19/2 (S) Lh Guldhamster-bebisar

2017-02-19 23:14 #0 av: UlrikaD

Guldhamster bebisar födda 30 januari, redo att flytta hemifrån den 6 mars.
11 stycken i kullen, alla överlevde.
Mamma: Rosenkvarts, cinnamon skp satin lh
Pappa: Flingans Änglafluff, nf d.s rex lh

Nf satin lh hane
Nf satin lh hane
Nf (ev skp) satin lh hona
Nf lh hane
Nf lh hane
Nf skp satin lh hona
Nf d.s satin lh hane
Nf d.s lh hane
Nf d.s (ev.skp) lh hona
Gul (ev cremegul) lh hane
Cremegul d.s lh hane

Några finns intresse på och jag har inte bestämt helt vem som ska stanna än så det går att lämna intresse.
Vi finns i Töreboda och transport brukar jag kunna hjälpa till att lösa inom Västra Götalands län. Brukar inte vara några problem längre bort heller men då får man söka själv också:)
Dessa kommer att bli reggade i SHF med stamtavla och kostar 400kr.

Anmäl
2017-02-20 02:06 #1 av: UlrikaD

Jag har lagt upp massa bilder men jag ser dom inte från mobilen. Har ni inte möjlighet att titta i den vanliga versionen av ifokus så skicka pm så visar jag där ifall ni vill se någon speciell.

Anmäl
2017-03-18 18:53 #2 av: neapeaw

Hejsan! Jag är intresserad av en Nf skp Satin långhår hona. Har du ett telefonnummer som jag kan nå dig på? Skriv gärna i PM.
Mvh/
Linnea

Anmäl
2017-03-18 20:33 #3 av: Kniczko

Hej finns det några ungar kvar? :)

Anmäl
2017-03-19 01:28 #4 av: UlrikaD

#2, 3 Det finns en separat annons för dom 2 bebisar som finns kvar.
Jag puttar upp den så den syns:)

Anmäl
2017-03-21 09:55 #5 av: UlrikaD

#2, 3. Jag har skickat pm till er båda i lördags men inte fått något svar av någon.
Pojken har flyttat idag men honan är kvar och söker sitt rätta hem:)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.