Annons:
Etikettguldhamster
Läst 735 ggr
djurtjej
1/31/17, 6:09 PM

hamster uppfödare

Söker en guldhamster då min dvärgis nyligen har gått bort. Jag känner att jag bara måste ha en hamster i mitt liv.  Söker någon kull som kommer vara leveransklar någon gång vid februari/mars. kravet är egentligen bara att den ska komma från en registrerad uppfödare. Jag finns i Västmanland men har för mig att transport löser sig lätt! Kön spelar ingen roll :)

Annons:
Miikaeela
1/31/17, 6:27 PM
#1

Rekommenderar dig att höra av dig till @firestar.92 på instagram (hon har ingen hemsida ännu) och hon har 2 ungar kvar! :)

patrik81
1/31/17, 7:14 PM
#2

Jag rekommenderar Ronja som har flingans hamstrar 😀

djurtjej
1/31/17, 8:24 PM
#3

tack så mycket! :) #1 #2

Cireea
1/31/17, 9:04 PM
#4

Jag har leveransklara bebisar i slutet av februari! 😊
Är registrerad uppfödare i SHF! 

Hemsida: http://eyosuppfodning.weebly.com 

Finns i Umeå men transport brukar gå att lösa! 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Roonja
2/1/17, 8:58 AM
#5

Flingans här :) Jag har hamstrar till salu just nu! Registrerad uppfödare i SHF, kolla gärna in på min hemsida :)

Västmanland, Köping men pluggar i Västerås. Transport går att lösa inom västmanland även om det skulle vara så :)

UlrikaD
2/1/17, 5:11 PM
#6

Om du söker enbart kullar från Shf registrerade uppfödare så hittar du alla dom uppfödarna på Shf hemsida. Där står det också var alla bor och länkar till deras hemsida.
Sen finns det utöver det flertalet uppfödare som inte är registrerade uppfödare men ändå reggar sina kullar i Shf.
Bl.a jag:)
Har kull nu som är redo att flytta första veckan i mars. Finns utanför Töreboda i Skaraborgs län.

Annons:
Upp till toppen
Annons: