Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes och köpes 28 - Nyfiken i en strut
27 - Säljes och köpes

(S) hamsterbur med tillbehör

2017-01-10 09:31 #0 av: Miikaeela

Säljer min ferplast criceti jag använt som resebur till min guldhamster, anledningen till att jag säljer den är för att jag inte har användning av den längre. :)

Den är i fint skick och är väldigt enkel att plocka ner så att den blir helt "platt". På buren finns även möjlighet att fästa ferplast rör, men just nu sitter där 2 rörstopp. Burens botten är djup vilket ger bra grävmöjligheter! Buren har även bra mått och är en perfekt resebur att ta med till sommarstugan eller fjällen.

Till buren medföljer även lite tillbehör (se bild. Ett sputnik hus medföljer också! Inte med på bilden).

Mått på buren: 78×48×39 cm

Buren finns 40 min utanför Uppsala och ser gärna att köparen hämtar buren själv, kan om möjlighet inte finns att hämta buren även mötas upp i centrala Uppsala eller Knutby.

Vill ha 450kr för buren + tillbehör! Prutat och klart! PM:a om du vill se fler bilder eller är intresserad!

Anmäl
2017-01-10 09:39 #1 av: Miikaeela

Insidan av buren, botten. Hjulet är ett flying saucer 30cm och ett trixie 28cm får plats utan problem.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.