Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2075 ggr
lillablomman
12/31/16, 3:24 AM

Svensk youtubekanal?

Hej!

Jag är som många andra helt galen i youtube och kollar på mycket videos för att få inspiration. När det kommer till hamster-videos eller vad man ska kalla det så har jag dock bara stött på engelska kanaler. Därför söker jag nu tips på svenska "hamster-kanaler", om ni har några 😃

Om ni inte har det, skulle ni tycka det var kul om det fanns en sådan kanal? 😊

//Geraldine, Tut, Ernst-Hugo, Svensson och Gunwald

Blomma Spreading love over the internet Blomma

Annons:
Ellrose
12/31/16, 2:48 PM
#1

Jag skulle tycka det vore bra med en svensk kanal. Jag har till och med gjort ett konto för att jag tänkte göra en kanal. Men är sämst på teknik.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Klaaraa
12/31/16, 3:47 PM
#2

Vet inte om det finns någon svensk kanal. Fast Hoppinghammy som är på engelska rekommenderar jag starkt. Jag har fått en massa inspiration därifrån :)

Ellrose
12/31/16, 4:05 PM
#3

Hoppinghammy och erinsanimal tycker jag om. Sen finns det andra som man kan se med.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

lillablomman
12/31/16, 5:39 PM
#4

#1 Jaha, där ser man! Jo jag funderar också på att starta upp en kanal…får se hur det blir. Så kanske vi kan samarbeta i framtiden :) #2 o #3 Mhm, Erins Animals gillar jag också. Hopping hammy var länge sedan jag såg, men ska kika.

//Geraldine, Tut, Ernst-Hugo, Svensson och Gunwald

Blomma Spreading love over the internet Blomma

lillablomman
12/31/16, 5:39 PM
#5

#1 Jaha, där ser man! Jo jag funderar också på att starta upp en kanal…får se hur det blir. Så kanske vi kan samarbeta i framtiden :) #2 o #3 Mhm, Erins Animals gillar jag också. Hopping hammy var länge sedan jag såg, men ska kika.

//Geraldine, Tut, Ernst-Hugo, Svensson och Gunwald

Blomma Spreading love over the internet Blomma

lillablomman
12/31/16, 5:39 PM
#6

#1 Jaha, där ser man! Jo jag funderar också på att starta upp en kanal…får se hur det blir. Så kanske vi kan samarbeta i framtiden :) #2 o #3 Mhm, Erins Animals gillar jag också. Hopping hammy var länge sedan jag såg, men ska kika.

//Geraldine, Tut, Ernst-Hugo, Svensson och Gunwald

Blomma Spreading love over the internet Blomma

Annons:
Ellrose
1/1/17, 12:05 PM
#7

#6 det skulle man kunna tänka sig. ☺ Har du dh eller guld?

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Djurgalen
1/1/17, 1:11 PM
#8

Finns några stycken svenska, vissa rekommenderar dock bla gallerbur och hamstervadd.

Sök på typ "städar hamsterburen" eller "dvärghamster" 😍

djurtjej
1/1/17, 2:10 PM
#9

jag har funderat att skaffa en hamster yt då jag vill dela med mig av min vardag med min hamster.

Tuvas_hamstrar
1/2/17, 1:43 PM
#10

Jag ska starta en kanal! Den heter "en hamsters liv"

Petloveer
1/3/17, 12:02 AM
#11

Det finns ju chocolatehamster38, hon är svensk men gör videos på engelska.  Men man förstår bra:)

Har också tänkt starta en, har startat kanalen och tänker börja spela in videos snart. Står dock i valet o kvalet om att prata engelska eller svenska. Den heter HappyHamster24:)

Ellrose
1/3/17, 1:44 AM
#12

Du kan ju antagligen prata engelska och h svenska text eller tvärtom. Jag tror jag kommer prata svenska men skriva en liten kortfattat text på engelska vad jag kommer prata om. Och jag kommer nog göra det för jag tycker inte om mitt engelska tal då jag har både dyslexi samt problem med tungan för kort" band"

( Ellrose Hamsteruppfödning)

lillablomman
1/4/17, 1:59 PM
#13

Har nu startat upp lite smått med hamster-inlägg på bloggen. Börjar så för att se, kanske blir youtube sedan. Ni får gärna kika in där om ni har lust! 🙂

http://nouw.com/geraldines

//Geraldine, Tut, Ernst-Hugo, Svensson och Gunwald

Blomma Spreading love over the internet Blomma

Annons:
Ellrose
1/4/17, 6:37 PM
#14

#13 Jag har också en hamsterblogg men den kommer läggas ner och jag kommer flytta den till en annan bloggprogram.

Får kolla upp din blogg.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Tilda Hansson
1/5/17, 4:55 PM
#15

Även jag har tänkt på att skaffa en youtube-kanal.😃 Känns som att det kan behövas här i Sverige. Ska försöka så snart som möjligt!🙂

Med vänliga hälsningar, TildaGlad

Ellrose
1/5/17, 6:02 PM
#16

Det känns som det kommer att komma ett antal nya kanaler på Youtube som man kommer följa.

Dock så startar jag nog inte min innan sommarn då jag lär köpa ny dator, en filmkamera/videokamera samt kanske fixa ett redigeringsprogram till videorna.

Har ni Instagram till era hamstrar?????🙂

( Ellrose Hamsteruppfödning)

SimonCeline
1/5/17, 6:49 PM
#17

Jag har instagram till mina hamstrar, ig : tigeranimals 😇

Ellrose
1/5/17, 8:48 PM
#18

Jag följer dig redan #17 Jag heter Hamstermomsara på instagram.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

SimonCeline
1/18/17, 2:15 PM
#19

åh vad kul, ska kolla in ditt konto :)

Kex!
1/18/17, 3:20 PM
#20

jag har en insta till min och min bästis hamster som heter: meiisa_och_castor :3

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Annons:
Kex!
1/18/17, 3:20 PM
#21

meissa_och_castor skrev fel xD

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Twix741
10/8/17, 9:43 PM
#22

Har en hamster ( och personlig) kanal som heter Thelmas videos :)

PuffeSnutt
10/9/17, 3:17 PM
#23

Victoria Raechel är också bra och hon förklarar så att alla ska förstå! :)

Äta, Sova, Netflix<3

Meja H
10/10/17, 5:22 PM
#24

Mina hamstrars konton är @hamster_sidannn @hamstern_nemo och @hamstern_ellie <33 :D

[KatarinePierce]
10/10/17, 8:39 PM
#25

Jag har en blogg på gång :)

Upp till toppen
Annons: