Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes och köpes 28 - Nyfiken i en strut
27 - Säljes och köpes

Hamster tillbehör

2016-12-28 10:45 #0 av: SimonCeline

Hej! Ska imorgon få hem en hybrid dvärghamster tjej som ägarna inte kan längre ta hand om och som har bott i en bur utan tillbehör i 1,5 år. Så jag söker hamster tillbehör som folk säljer som är den här tjejen kan få, känns bättre för miljön att köpa sånt som folk inte använder :) 

Hellst i stockholm området, så man slipper frakt men kan tänka att det skickas om de är något som är lätt att frakta 

Anmäl
2016-12-28 18:19 #1 av: Moast

Vad bra att du ska ta över en hamster som verkligen behöver ett nytt hem. Tycker att fler borde göra det, även fast dem är lite äldre, precis som den du ska hämta.

Min dvärghamster har precis gått bort, han var också en som jag tog över eftersom att dem som hade honom innan inte kunde ha kvar honom pga semester..
Det var dessutom en 7åring som hade hand om honom..

Jag tänker nog skaffa en ny hamster, någon som behöver ha nytt hem. Men annars skulle du kunnat köpa mina saker, men som sagt så ska jag bog skaffa en ny..
Lycka till med din nya hamster iallfall! :)

Anmäl
2016-12-28 18:23 #2 av: SimonCeline

Jag håller med, vill att hon ska få en så bra sista tid som möjligt. Speciellt när hon aldrig har haft ett hjul ens. I buren var det endast mat och vatten samt en mager hamster :( 

Jag beklagar, vad fint att du tog hand om honom! 

Åh vad mys, förstår att du behåller sakerna! :) 

Håller tummarna att någon har ett säkert hjul jag kan köpa billigt då hon antagligen inte kommer ha det så länge.

Anmäl
2016-12-29 09:12 #3 av: Tuvas_hamstrar

Jag har ett hjul och ett hus av plast som jag inte använder. Vad fint att du tar hand om hamstern.

Anmäl
2016-12-30 11:55 #4 av: SimonCeline

åh perfekt! skickar ett meddelande till dig så an du skicka bild på sakerna? :) åh tack, vill bara att hon ska få ha det bra. 

Anmäl
2016-12-30 16:59 #5 av: Tuvas_hamstrar

Såhär srt huset ut om du undrar

Anmäl
2016-12-30 17:00 #6 av: Tuvas_hamstrar

Menar ser

Anmäl
2016-12-30 19:52 #7 av: Iortheham

Jag har his du kan få!!! Kommer framåt bara köpa guldisar. Bor i nacka☺

Anmäl
2016-12-30 19:53 #8 av: Iortheham

Har även hjul mm!
Du kan mejla mig på nea98falk@gmail.com så kan du få min adress!

Anmäl
2016-12-30 21:52 #9 av: SimonCeline

Jag har skickat ett mail nu :) tack så mycket #7 lortheham

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.