Annons:
Etiketthamster
Läst 875 ggr
[LittelInferno]
12/21/16, 7:07 PM

Välja namn..

Så nu när alla tillbehör äntligen är i ordning så ska vi hämta en liten dvärghamster hanne på 2 månader efter nyår 😃

Dock slog de mig att jag inte har bestämt nått namn så drog ihop några namn jag själv gillade så tänkte fråga vilken låter bäst? 🙂

Annons:
Honeymoon
12/21/16, 9:09 PM
#1

Så kul! Vilken sorts dvärghamster? Varför kommer han? :)

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

[LittelInferno]
12/21/16, 9:13 PM
#2

#1 Rysk vintervit! 

"Varför" är lite svårt att svara på jag har haft hamster förut för några år sen så fick jag ryck igen för några månader sen.

Honeymoon
12/21/16, 9:18 PM
#3

#2 "Varifrån" skulle det stå! Autocorrect… 😂 Du vet att vintervita ska hållas två och två?

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

[LittelInferno]
12/22/16, 12:32 AM
#4

#3Jaha jag köper från min mammas kompis som fick ungar för ett tag sen, och ska jag vara ärlig så nej aldrig hört de nånstans att dom ska bo två och två kom ihåg att jag fråga uppfödare när jag skulle köpa min första och hon sa man kunde ha dom ensamma, Så har haft vintervita förut som bode ensamma som var mer en nöjda med livet.

Miikaeela
12/22/16, 1:10 AM
#5

Lag på att dvärghamstrar ska hållas 2 och 2 :) finns dock undantag ex. Om 2 dvärgar bott tillsammans och de börjar bråka och inte funkar ihop på så sätt. Men för övrigt är dvärgar inte solitära djur som guldhamstrar är. Men kul att du ska skaffa en! Röstade på namnet Toby, tyckte det var väldigt gulligt… tänker på serien pretty little liars när jag hör det namnet ;)

Moast
12/22/16, 10:06 AM
#6

Tyckte om namnen Chip, Toby och Swap :) Lycka till!

Annons:
Honeymoon
12/22/16, 11:09 AM
#7

Precis som #5 säger så är det lag på att de ska bo två och två och därför måste man alltid ge dem chansen att ha en kompis.

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

Honeymoon
12/22/16, 11:41 AM
#8

Jag tyckte bäst om namnen Chip och Toby, men om du skaffar två så slipper du ju välja! ;)

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

EvyKiwy
12/22/16, 2:56 PM
#9

Gillade Soda

Flippisen03
1/5/17, 12:02 AM
#10

Gillade Chip för att min lilla felur heter Chicko 🙂 (Hane)

Kex!
1/6/17, 12:30 PM
#11

gillade ItsCrunchieTime men tycker du borde kalla den Crunchie och inte Crunch xD

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Upp till toppen
Annons: