Annons:
Etiketthamster
Läst 821 ggr
EvyKiwy
11/6/16, 5:17 PM

KENO (bildtråd)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

idag hämtade jag lilla KENO som nu Skanska färja till Gotland ❤️ Han är värdens godaste här är en bild ska åka nu ni får se vad jag köpt till honom

Annons:
EvyKiwy
11/6/16, 10:42 PM
#1

Haha KENO är nog den första hamstern som åker destination Gotland i en (helt Urtvättad ofc och utan lock)gammal burk som vart koksaltlösning i xD han gillar inte att det gungar men han gillar sitt päron hus ❤️ Somsagt jag lägger upp en bild senare imorn på allt jag köpt👍🏻 men jag vet att jag skriver sent men jag är ändå bara i Visby tidigast 01 00 nåja KENO är ganska lugn visar ingen täcken på stress inna det börja gunga….. Han är helt inlove med päron huset… Tur för det bra jag med det stig mellan det och ett jordgubbs hus och ett appelsin hus…… Päron vann det var ju grönt och lite mer naturligt…. Eller nej det är det inte men det var fin OKOK och sedan hittade jag en hamstertoa med tak och en liten sked att skopa upp med…. Och mer okok jag shoppade loss på arken när jag ändå var i Norrköping… Hehe annat än Gotlands zoomarket… Hoppas era hamstrar mår bra och lever loppan dom måste ha tur som har som har fått er alla som ägare!!

EvyKiwy
11/7/16, 1:53 AM
#2

Ingen vill komma hem till det helvete jag kom hem till

EvyKiwy
11/7/16, 4:18 PM
#3

Nu har lilla KENO fått sitt lilla akvarium…. Han skulle få det stora men mamma överraskade mig med en guldhamster från Estland XD a Skålen tefaten ovh flask hållaren kommer från Zoomarket röret är sekond hand Och botten är en blandning av spån,Carefresh ultra och toa-lätt toan sanden och päronhuset kommer från arken zoo!

EvyKiwy
11/7/16, 4:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Glömde bilden!

EvyKiwy
11/8/16, 1:34 PM
#5

Kan sneakalite om ett kommande jultema och ett påsk tema

EvyKiwy
11/8/16, 1:58 PM
#6

ÄNTLiGEN Med stort I!!,! Kenos Hjul har kommit!

Annons:
Upp till toppen
Annons: