Annons:
Etikettguldhamster
Läst 465 ggr
EvyKiwy
11/6/16, 11:27 AM

Kan Inte Hämta ):

NÄNU FAN BLIR JAG SUR!!! Hon som äger hamstern har skutit upp och skutit upp HELA TIDEN! Sedan ändrade hon sig och vill att vi skulle ta en genväg på 25 MIL!!! Jag blev självklart sur och avbokade hamster xD jag tänker då inte 1400 kr för transport! Så jag kom och tänka På att strax efter Elly(guldhamstern) så tröttnade mammas polare på sin hamster efter en vecka!? Hur är det möjligt?! Jag menar den bodde i en yttre pytte gallerbur och var sur och bitig och hade sår på svansen och nosen! Efter endast en månade var hon den snällaste och tillgivnaste hamstern jag någonsin träffat! Så jag kom att tänka på att(och läste XD) hon kanske kunde bli mamma då får hon buren som kingen skulle haft så hon får en gigantonormt akvarium!!! Hon kommer hamna i hamster paradiset! Den är nästan större än en Detolf! Hoppas hon gillar det! Men jag vet inte vart hon kommer ifrån men hon sa uppfödare men man vet aldrig hur många familjer hon vart i! Jag tror hon vart i ganska många för hon var riktigt stressad och rädd men jag ville inte prata med er för jag ville försöka själv hon lärde sig hur det fungerar hos oss så jag blåste inte när hon bet utan jag slappnade av och fortsatte endå. Dom inna så att jag skulle smälla till henne på nosen med en tandpetare!? Är dom helt sjuka i huvet eller? Jag visste självklart att det var fel. Men jag blåste inte heller för hon bet inte av ovana utan stress. Hon trodde min hand skulle mörda henne eller nåt. Men nu är hon värdens snällaste och har ute bitit mig en ända gång och hon förtjänar större!(Ursäkta ordvalen)

Annons:
Miikaeela
11/6/16, 11:54 AM
#1

Jag förstår inte riktigt texten :) har du fått din mammas kompis hamster istället för kingen eller vadå? :)

-Aida-
11/6/16, 12:45 PM
#2

Förstod inte riktigt heller. Man ska aldrig straffa ett djur för att den säger ifrån, de som tyckte de gör inte rätt, de kan uppenbarligen inte läsa av sitt djur.

EvyKiwy
11/6/16, 4:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

#1 nej jag menar att jag fått mammas hamster strax före kingen och att jag sedan av bokade kingen för tjejen försökte komma med ursäkter för att inte hämta honom när vi redan betalat #2 det jag menar är att det var vad dom sa och inte jag! Och idag köpte jag ett päron hus och lite annat det kommer ses i en bildtråd längre fram ❤️ Men nu hämtade jag en annan hamster hos någon annan tillät mig presentera…….. KENO

Miikaeela
11/6/16, 4:14 PM
#4

Okej tror jag förstår lite bättre nu. Vilken söt! Men vad hände med din andra hamster? Har du inte redan en sen innan?

Upp till toppen
Annons: