Annons:
Etiketthamster
Läst 1299 ggr
LoveHamster
10/29/16, 8:32 AM

Min hamster har fått Sår

Min hamster är drygt ett år och han har fått många sår på rygg och huvud han dricker mycket och han bits hela tiden! Snälla hjälp

Annons:
LoveHamster
10/29/16, 8:35 AM
#1

Snälla hjälp

Marr
10/29/16, 9:16 AM
#2

Ja du det är nog veterinären som måste hjälpa dig med din hamster här.

Det är ju omöjligt att svara på men detta låter ju synnerligen akut då h*n verkar ha ont. Att h*n dricker mycket tyder ju på att detta är inte bra alls. Sår på huvud & rygg har dom uppstått över en dag?

Iväg till veterinären nu för det kan gå hemskt fort & då mår du bara hemskt dåligt över att du inte gjorde det direkt, för att inte tala om den lilla hamstern. Lycka till nu!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

LoveHamster
10/31/16, 10:56 AM
#3

Tack så mycket! Du vet mycke mer en veteräneären tror jag ❤️

Honeymoon
10/31/16, 11:03 AM
#4

Har ni varit hos veterinären än? Hur går det med såren?

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

Marr
10/31/16, 11:26 AM
#5

Nejnej jag vet absolut inte mer än en veterinär snälla du. Någon måste titta på det här & skulle jag göra det så skulle jag inte begripa mer än vad du redan berättat. Kan inte sådant här, därför vi har utbildade veterinärer… men är inte tumörsjukdomar mer vanligt på hamster nu för tiden?

Jag hade hamstrar på 60-talet. Då var det Guldhamster som gällde. Det har nog ändrat sig hemskt mycket sedan dess med både sjukdomar nya "raser"…

Önskar nu att du får hjälp att ta dig till en veterinär på smådjur med din lille "vän", om du inte varit där i helgen. Såklart att dom kan det här…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: